Antena 3 CNN Actualitate Bilanț îngrijorător la final de sezon pe litoral. Director ANPC: ”Costuri nejustificate, personal nepregătit, atitudine sfidătoare”

Bilanț îngrijorător la final de sezon pe litoral. Director ANPC: ”Costuri nejustificate, personal nepregătit, atitudine sfidătoare”

Serviciile de pe litoralul românesc ”care lasă de dorit”, concluzionează directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor după mai bine de 1.250 de acţiuni de control în acest sezon estival pe litoral şi în Delta Dunării.

Bilanț îngrijorător la final de sezon pe litoral. Director ANPC: ”Costuri nejustificate, personal nepregătit, atitudine sfidătoare”
Sursa foto: Hepta
de Adelina Miron    |    15 Sep 2021   •   19:32

Printre problemele semnalizate de Paul Anghel, directorul ANPC, se numără tarifele foarte mari.

"Ca în fiecare an, #ANPC a fost un apărător al drepturilor consumatorului român, atât pe litoral sau în Delta Dunării, cât şi în zonele care sunt vizitate de un număr mare de turişti. Anterior demarării comandamentelor, am desfăşurat o Caravană de Prevenţie şi Consiliere, împreună cu factorii de decizie locali, în fiecare din aceste zone.

Anumite "metehne" ale unei categorii - este adevărat mică de operatori economici - nu se schimbă şi, tot ca în fiecare an, alungă şi nu apropie, prin actul de comerţ pe care îl fac, turistul. Am sesizat tarife mari şi foarte mari la cazare, la parcarea autovehiculelor şi chiar şi la mâncare. Preţuri comparative cu orice staţiune de lux de pe glob poate chiar cu staţiunile renumite pentru tarifele exorbitante. Mi s-a spus că piaţa ţine... până când?", a scris Paul Anghel pe pagina de Facebook.

”Costuri nejustificate, personal nepregătit, extenuat şi irascibil”

În categoria serviciilor reproșabile se află și atitudinea angajaților, pe care Paul Anghel o descrie drept ”irascibilă” și ”sfidătoare”:

"Este adevărat faptul că anumite preţuri/costuri au crescut (vezi transport etc.), sezonul s-a scurtat , dar... aceleaşi servicii care lasă de dorit: costuri nejustificate, personal nepregătit, extenuat şi irascibil, atitudine sfidătoare, patroni care nu înţeleg relaţia serviciu/cost/respect, dughenizare, aplecătoare pe post de spaţii comerciale (unele ar vrea să deservească chiar şi alimentaţie publică)", precizează oficialul ANPC.

Trotuarele neterminate, străzile găurite, capacele de canal pe post de jaloane, mormanele de gunoi, lipsa locurilor de parcare sau existenţa locurilor de parcare cu plată "la preţ de cameră de 3 stele" sunt alte probleme pe care directorul ANPC le sesizează.

1.100 de avertismente şi 490 de amenzi, în valoare de peste 2,9 milioane de lei, au fost aplicate în urma controalelor. De asemenea, au fost oprite temporar de la comercializare şi produse în valoare de circa 950.000 lei.

×
Subiecte în articol: litoral
Parteneri
Românii care vor fi obligați să își instaleze al doilea contor pentru energie
x close