Antena 3 CNN Actualitate Campania genială prin care Bruxelles-ul şi-a relansat turismul afectat de ameninţarea teroristă

Campania genială prin care Bruxelles-ul şi-a relansat turismul afectat de ameninţarea teroristă

Campania genială prin care Bruxelles-ul şi-a relansat turismul afectat de ameninţarea teroristă
Sursa foto: foto: captură Youtube
23 Ian 2016   •   23:14

La sfârşitul anului trecut, în Bruxelles a fost nivel maxim de alertă din cauza ameninţării teroriste. Poliţişti înarmaţi au patrulat pe străzi, dând impresia unei zone de război. Consecinţa imediată a fost că turiştii au părăsit rapid oraşul sau au renunţat la planurile de a-l vizita, fapt care a făcut ca zone turistice importante să arate dezolant.

Încă din primele zile ale lui 2016, însă, agenţia care se ocupă de promovarea turistică a Bruxelles-ului a pus la cale o modalitate ingenioasă de a-i face pe oameni să viziteze din nou, cu încredere, capitala Belgiei. 154 de ţări au fost angrenate în campania care a purtat numele #CallBrussels.


×
Subiecte în articol: Bruxelles turism
Parteneri
Prognoza meteo ANM pentru luna mai. Vremea se schimbă după Paște
x close