Inspectorii Corpului de Control al Guvernului au luat la puricat trei licitaţii ale ANT, toate în valoare de aproape 4 milioane de euro. Cele mai mari nereguli au fost descoperite la licitaţia de un 1,5 milioane de euro pentru clipurile cu Dracula care urmau să promoveze România în străinătate. Practic, după semnarea contractului de achiziţie, ANT a majorat suma ce o avea de plătit către societatea SMART ADEVERTISING SRL.
Livia Sima, director al ANT pe vremea aceea, susţine că de fapt directorul de promovare, Cristina Motoroga, a aprobat plata suplimentară pentru sporturi şi că, ministrul de atunci al turismului, Radu Berceanu, a impus comisia care a realizat licitaţia.
Inspectorii Corpului de Control susţin că, de la bun început, membrii comisiei au declarat câştigătoare fima care oferise cel mai mare preţ pentru realizarea spoturilor. Toate aceste nereguli sunt cuprinse în raportul Corpului de Control şi au ajuns pe masa DNA şi a Curţii de Conturi. Inspectorii au solicitat Ministerului Turismului să declanşeze o anchetă internă pentru pedepsirea vinovaţior.
Antena 3
Ştiri video recomandate