×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Cum și-au încălcat operatorii 112, în cazul Caracal, propriul manual de utilizare

05 Aug 2019   •   21:03
Cum și-au încălcat operatorii 112, în cazul Caracal, propriul manual de utilizare 16
Foto: Agerpres

Avocata Maria Vasii a prezentat în cadrul emisiunii ”Subiectiv”, manualul de operare emis din 2008 de STS și modul în care normele acestuia au fost încălcate.

În  manual există obligații specifice care arată modul cum operatorul trebuie să trateze apelul de la A la Z, inclusiv tonul vocii pe care acesta trebuia să îl aibă. De asemenea, avocatul Maria Vasii a adăugat că era obligatoriu ca acesta să trimită un echipaj, deoarece era reclamat un viol în cazul Alexandrei Măceșanu. 

Manualul de operare în cadrul centrelor Unice pentru apeluri de urgență a fost realizat de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), Direcția pentru apel unic de urgență, în anul 2008.


sati