Gala Internetics 2014 a premiat cele mai bune proiecte din online-ul românesc

de S.T.    |    13 Noi 2014   •   13:25
Cele mai bune proiecte online din România au fost premiate în cadrul galei Internetics, care a avut loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol.

Surpriza serii a venit de la Digital Star, care a fost desemnată Agenția Anului, reușind să câștige nu mai puțin de cinci trofee în cadrul competiției. Acestea au fost oferite pentru campania “The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”, care a câștigat la categoria CULTURE , în secțiunea Online Branded Content și la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign, secțiunea Durables. Agenția a mai câștigat și pentru campania „The Indygen Vlog Show”, realizată pentru Indygen, la categoria COMMUNITIES, dar și pentru „The Billa Social Catalogue”, în două secțiuni: SOCIAL MEDIA – Social Media Apps și INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign – Others.

Vezi AICI lista câştigătorilor Internetics 2014.

Gala a avut loc într-o locație inedită, la Halele Carol din București, unde peste 600 de specialiști în online au aplaudat cele mai bune proiecte. Au urcat pe scenă anul acesta pentru a-și lua premiile: BrandUP Interactive, Cohn and Jansen JWT, Digital Star & Starcom, Frank Group, Golin România, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity, Kiss FM, MRM Worldwide România, Publicis Bucharest, The Geeks și WEBSTYLER & GMP.


Webstyler și Cohn&Jansen JWT au câștigat și ele tot câte 5 premii, însă cu un punctaj mai mic decât Digital Star. Webstyler a reușit să câștige patru trofee doar pentru lansarea Telekom - în secțiunile „Mobile Apps” (cu aplicația “Hai!”), “Mobile Campaigns”, “Digital Brand Experience” și “Services” (INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign), dar și un premiu pentru „Mircea merge mai departe” la categoria CULTURE – Viral Non Video, pentru cazul social Mircea Câmpeanu.

Cohn&Jansen JWT a câștigat 3 premii pentru clientul Aqua Carpatica – „Purity Test” la COMMUNITIES - Brand Built Communities, la categoria WEB PLATFORMS – Microsites și la INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign - FMCG – Drinks, dar și 2 premii pentru Petrom – pentru Love RO, în secțiunile WEB PLATFORMS – Brand Blogs și SOCIAL MEDIA - Online PR Special Projects.

Kiss FM a înscris pentru prima oara în competiție și a reușit să și câștige cu viralul „Cine-s Sergiu și Andrei?”, primind și premiul special al juriului pentru „Best Newcomer”.

Cei mai premiați clienți ai serii au fost Pegas și Telekom, fiecare câștigând câte 4 trofee, iar Pegas a reușit să mai obțină și premiul special de “Most Creative Client of the Year”. Alte branduri care au plecat acasă cu mai multe trofee: Aqua Carpatica, care a reușit să câștige 3 premii, Samsung Galaxy Note 3, Gillette, Petrom, Coca-Cola și Billa, toate reușind să câștige două premii.

În competiție au fost înscrise 169 de lucrari, de către 37 de participanți. Acestea au fost jurizate de către 22 de specialiști ai industriei de online. Pentru prima dată, președintele juriului a fost un specialist din altă țară: Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA, McCann Worldgroup. Acesta a luat parte și la gala de premiere și s-a arătat încântat de proiectele pe care le-a văzut la jurizare.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, DIPLOMA, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România și Şcoala ADC*RO.


Parteneri
x close