Un ieșean s-a dus cu garanția să-și repare aspiratorul. Răspunsul halucinant primit de la magazin
×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Un ieșean s-a dus cu garanția să-și repare aspiratorul. Răspunsul halucinant primit de la magazin

de 29 Mai 2018   •   14:36
Un ieșean s-a dus cu garanția să-și repare aspiratorul. Răspunsul halucinant primit de la magazin 16
Foto: Pixabay.com

Un tânăr din Iași a cumpărat de la un lanț de magazine cu reprezentanță în Iași un aspirator pe care a plătit suma de 450 de lei. Timp de trei luni l-a folosit și a constatat apoi că produsul nu mai funcționa, așa că l-a dus înapoi la magazin, pentru că era în perioada de garanție. Vânzătorul l-a trimis în service, care l-a returnat, refuzând reparația.

“Am luat aparatul și la vreo 3 luni după utilizare s-a ars. L-am dus înapoi la magazinul Flanco și imediat după ne-au sunat cei de la service. Ne-au spus că reparația costă 470 lei (cumpărat nou este 450 lei). Cică nu au fost curățit la timp și de asta s-a ars. Cât poți aspira într-un apartament? Nu l-au reparat, ci l-au trimis înapoi. Am făcut plângere și la OPC” , a povestit Sebi Ilasca pentru bzi.ro, explicând că mai în glumă, mai în serios, vânzătorii i-au spus că l-a folosit prea mult!

Omul nemulțumit a făcut plângere la ANPC Iași, dar a fost profund dezamăgit de răspuns.

sati