În culise, este de fapt ţesut un plan simplu, dar eficient, de căpuşare a instituţiei. Acest parteneriat presupune amplasarea unul terminal de pasageri care, evident, se va ocupa de colectarea taxelor pentru Vega OffShore în incinta aeoportului.
Vorbim despre un aeroport cu o importantă poziţie strategică militară care, din 2012, a accesat investiţii pentru modernizare de la Uniunea Europeană, de 40 de milioane de euro. Beneficiarul acestor investiţii este, indirect, Gabriel Comănescu.
Conducerea Aeroportului refuză să dea răspunsuri clare cu privire la această asociere, dar recunoaşte parafarea parteneriatului.
Cert este că aeroportul va suporta consecinţe financiare în urma acestui parteneriat. 80-85% din totalul veniturilor aeroportuare provin chiar din taxele de terminal.
Mai multe detalii despre afacerea de la Aeroportul Kogâlniceanu şi relaţia dintre Traian Băsescu şi Gabriel Comânescu, în următorul material video: