Nicuşor Dan adoptă modelul Gabrielei Firea de promovare a Bucureştiului

de Georgiana Adam    |    24 Ian 2021   •   09:57
Nicuşor Dan adoptă modelul Gabrielei Firea de promovare a Bucureştiului Agerpres

Primarul Capitalei, Nicuşor Dan, adoptă modelul fostului edil Gabriela Firea de promovare a Bucureştiului.

După ce a acuzat-o pe Firea că risipeşte banii publici cu promovarea Bucureştiului, Nicuşor Dan a alocat la fel de mulţi bani din bugetul pe 2021, la acest capitol.

Primele cifre pe 2021 după primele discuţii pe tema bugetului arată că turismul va avea de câştigat. 

Nicuşor Dan, pliante şi filme de 300.000 lei pentru promovarea Capitalei

E vorba, în general, de achiziţie de agende, realizare de filme, materiale promoţionale împărţite prin Capitală pentru a promova oraşul, toate acestea în valoare de 309.000 lei.

Totodată, 154.000 de lei vor fi cheltuiţi pentru a aduce jurnalişti axaţi pe turism, atât din ţară, cât şi din afară, ca să promoveze Capitala României.

Aceeaşi sumă, de 154.000 de lei, va merge pentru realizarea unui stand cu care să meargă la târguri de turism naţionale şi internaţionale. 

Dan, concerte de 600.000 lei

Şi dacă până acum Nicuşor Dan susţinea că acele concerte şi festivaluri erau o cheltuială fără sens, tot pentru a promova Bucureştiul el pregăteşte un buget de 595.000 lei în acest sens.
 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
Parteneri
x close