Antena 3 Actualitate Sănătate Lygia Alexandrescu, despre alimentele care scad glicemia: "Avem nevoie de mese regulate, adică mâncat puţin şi des"

Lygia Alexandrescu, despre alimentele care scad glicemia: "Avem nevoie de mese regulate, adică mâncat puţin şi des"

de Iulia Gorgorin    |    20 Iul 2021   •   14:04
Lygia Alexandrescu, despre alimentele care scad glicemia: "Avem nevoie de mese regulate, adică mâncat puţin şi des"
Sursa foto: Pixabay

Nutriţionistul Lygia Alexandrescu a vorbit marţi, în exclusivitate la Antena 3, despre alimentele care ne ajută să ne scădem glicemia şi să o menţină constantă.

Adoptarea unei diete sănătoase este esențială pentru controlul nivelului de zahăr din sânge.

Nutriționistul Lygia Alexandrescu a recomandat o serie de alimente care ar trebui să fie medicamente pentru cei care au nevoie de un nivel scăzut al glicemiei.

Alimentele care regleză glicemia şi o menţin constantă

broccoli 
legume cu frunze verzi
fasole vrde
avocado
măsline
scorţişoară
fructe de pădure
seminţe de chia
cidru/oţet de mere
turmeric
nucile

Lygia Alexandrescu: "Avem nevoie de mese regulate, adică mâncat puţin şi des"

"Este vară şi pentru a menţine glicemia constantă, practic avem nevoie de mese regulate, adică mâncat puţin şi des, de prezenţa micului dejun, în aşa fel încât să nu pornim în deficit caloric şi energetic de dimineaţă. Dacă vorbim de alimente care regleză glicemia şi o menţin constantă, vorbim despre cereale integrale, pe care le consumăm dimineaţa, cu un piure de fructe, de exemplu, într-o combinaţie corectă. Sau kefirul, sana, laptele bătut. De asemenea, castravetele care hidratează foarte bine, fructele de pădure.

Şi aici, vedete sunt cele de culoare foarte închisă şi mă refer la mure şi la afine, pentru că au un indice glicemic inferior. Tot ce înseamnă salată cu frunze verzi, pentru că această clorofilă pe care o conţin ajută la menţinerea apei în corp, deci ne menţin hidrataţi.

Să nu uităm de legumele de sezon: roşii, castraveţi, ardei gras. Toate acestea pot fi consumate din abundenţă. Tot aşa pentru o senzaţie de saţietate constantă şi fără foarte multe calorii, deci cu glicemie bună: supele, ciorbele reci.

×

Ştirile Antena 3 sunt şi pe Facebook sau pe Google News

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp

Parteneri
x close