Antena 3 CNN Actualitate Social Adrian a fost martor la un accident auto pe un drum județean. Cum este instruit să acorde primul ajutor a oprit. A sunat și la 112. Ce a urmat este însă de-a dreptul halucinant

Adrian a fost martor la un accident auto pe un drum județean. Cum este instruit să acorde primul ajutor a oprit. A sunat și la 112. Ce a urmat este însă de-a dreptul halucinant

Adrian a fost martor la un accident auto pe un drum județean. Cum este instruit să acorde primul ajutor a oprit. A sunat și la 112. Ce a urmat este însă de-a dreptul halucinant
02 Aug 2019   •   11:47

Au trecut cinci zile de când Alexandra a sunat de trei ori la 112 cerând disperată ajutor, iar autoritățile s-au dovedit incompetente în a o găsi la timp pentru a o salva. Cu toate acestea nu s-a rezolvat mare lucru, așa cum un internaut a ținut să precizeze ce s-a întâmplat recent.   

Adrian a fost martor la un accident auto pe un drum județean. Cum este instruit să acorde primul ajutor a oprit. A sunat și la 112. Ce a urmat este însă de-a dreptul halucinant.

„La 5 zile de cand s-a mai spart o bubă a sistemului, astazi ne-am prezentat la fel de pregatiti:

- Adrian, un coleg instruit in acordarea primului-ajutor este printre primele persoane ajunse, pe drumul judetean Drajna – Slobozia, la 2 km de Drajna, la un accident auto. opreste si coboara sa ajute oamenii implicati. devine un gest reflex dupa ce aderi ca voluntar la programul Exista un EROU.. 

- in timp ce se facea un triaj pt acordarea primului-ajutor, Adrian se ofera sa sune in cel mai eficient mod la 112, utilizand aplicatia “Apel 112”, dezvoltata de catre STS - Serviciul de Telecomunicaţii Speciale si promovata ca fiind singura solutie viabila prin care sistemul va sti unde sa vina sa te ajute - te va localiza automat!

- “... intentionat v-am sunat de pe aplicatia Apel 112, tocmai ca sa aveti coordonatele exacte. Nu le vedeti?” intreaba omul nostru pe operatoarea 112

- “Ba da, dar va rog sa-mi spuneti mai exact unde sunteti.” 

- omul ofera detaliile si crede ca utilizand aplicatia si in plus oferind si verbal coordonatele, este liber sa se ocupe de victime

Surpriza! Povestea “localizarii automate” abia incepuse! In cateva clipe sistemul “automat” si ingrasat cu investitii de 47,6 milioane EURO (!!!) incepe sa-l caute, dar pe modul “manual”.. 

Apel 1:

- “Buna ziua, sunt de la 112, ati sunat mai devreme pentru un accident.. Va rog sa ne spuneti locatia exacta!” 

- omul nostru reia discutia de mai devreme, explica, inchide, dar degeaba, telefonul suna iar!

Apel 2:

- “Buna ziua, de la Politie sunt, ati sunat la 112 pentru un accident.. Unde e mai exact? Pe drumul spre satul X? Sau de la Drajna spre satul Y?” 

- omul nostru repeta povestea. a doua oara!

Apel 3:

- “Buna ziua, suntem de la Ambulanta, ati sunat mai devreme, mai exact unde e accidentul??” 

- pare, dar nu e banc.. omul a fost nevoit sa spuna a treia oara unde se afla, dupa ce initial a sunat utilizand “aplicatia minune” si a mai si dat de cateva ori coordonatele “manual”..

Nu mai credeti in ”sistemul cu mici sincope, dar care se va corija”, prezentat in mass-media! Nu mai credeti nimic din ce se prezinta/ promite!

Nici nu vreau sa ma gandesc ca in curand va trebui pentru a 749575 oara sa votam “cel mai mic rau”…”, scrie Marius Mitrică pe pagina sa de Facebook. 

 

×
Parteneri
Infractorii români care au speriat America
x close