×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Cât de fezabil este un TGV între Cluj și Budapesta?

07 Feb 2018   •   16:04
Cât de fezabil este un TGV între Cluj și Budapesta? 16
Foto: Pixabay.com

Ideea construirii unei linii feroviare de mare viteză (TGV) între Budapesta și Cluj-Napoca, lansată de ministrul ungar al afacerilor externe, Péter Szijjártó, este considerată mai degrabă o declarație electorală de către specialiștii consultați de PressOne.

Pentru a aprecia fezabilitatea și oportunitatea acestei propuneri, i-am contactat pe fostul președinte Traian Băsescu, pe Dan Marian Costescu, fost director general al Căilor Ferate Române, și pe profesorul universitar Gavril Köllő, care a fost responsabilul grupului de discipline "Căi ferate" la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.

Dan Marian Costescu, care a fost și ministru al Transporturilor în guvernul Cioloș, s-a arătat sceptic în privința realizării acestui proiect.

"Nu știu ce înseamnă «mare viteză» în concepția lor. À la carte, asta înseamnă peste 250 de kilometri pe oră.

Mie mi se pare genul de declarație care face valuri ca să rezolve o problemă. Poate să mai atenueze imaginea de izolare pe care o are Ungaria în ultimul timp.

O linie de mare viteză e binevenită întotdeauna, dar, repet, trebuie să vedem unde o definim, unde o ancorăm tehnic, pentru că vitezele scad în toată Europa".

 

 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati