Antena 3 CNN Externe Mapamond De ce sunt oamenii fascinați de păpușile Reborn și care este motivul pentru care cei care le cumpără sunt în general adulți

De ce sunt oamenii fascinați de păpușile Reborn și care este motivul pentru care cei care le cumpără sunt în general adulți

1 minut de citit Publicat la 15:16 28 Mai 2025 Modificat la 15:16 28 Mai 2025
"Păpușile Reborn", sunt realizate manual folosind o tehnică specială, care permite reproducerea fidelă chiar și a celor mai mici detalii ale nou-născuților reali. Sursa foto: Getty Images (poza cu caracter ilustrativ)

O nouă tendință ia amploare în Brazilia: cresc vânzările păpușilor din silicon, foarte realiste, iar cumpărătorii nu sunt copiii, ci adulţii care le colecţionează sau le folosesc în scop terapeutic. 

"Păpușile Reborn", sunt realizate manual folosind o tehnică specială, care permite reproducerea fidelă chiar și a celor mai mici detalii ale nou-născuților reali, cum ar fi expresiile faciale și textura pielii, relatează La Stampa

@jaquesobrinho.oficial Parte 2 com meu bebê reborn! ROTINA DA MANHÃ! ?? . . #BebêReborn #foryoupage #fyp ♬ som original - Jaqueline Sobrinho

Cunoscute sub numele de "Păpuși Reborn", păpușile sunt realizate manual folosind tehnica reborn, se referă la transformarea păpușilor obișnuite în păpuși care seamănă foarte mult cu copii reali, prin aplicarea unor tehnici artistice complexe pentru a obține un realism uimitor. Acesta este un proces de "renaștere" a unei păpuși, în care se aplică straturi de vopsea, se detaliază părul și ochii, iar păpușile sunt aduse la un nivel de realism extraordinar. 

Compania lider în producția de păpuși Reborn este Alana Babys, fondată în 2007 de artizana Alana Nascimento.

Aceste păpuși sunt folosite atât în ​​domeniul artistic, ca parte a unor colecţii, cât și în domeniul terapeutic. Fenomenul păpușilor Reborn a stârnit și o dezbatere parlamentară, cu opoziție fermă din partea celor mai conservatoare curente catolice.

Citește mai multe din Mapamond
» Citește mai multe din Mapamond
TOP articole