Antena 3 CNN Economic Schimbare majoră pe Revolut: Utilizatorii vor putea efectua apeluri din aplicație, pentru a evita fraude și escrocherii

Schimbare majoră pe Revolut: Utilizatorii vor putea efectua apeluri din aplicație, pentru a evita fraude și escrocherii

Mia Lungu
1 minut de citit Publicat la 10:52 22 Ian 2025 Modificat la 10:52 22 Ian 2025
Utilizatorii aplicației bancare Revolut au la dispoziţie o nouă funcţionalitate. Sursa foto: Revolut

Clienţii persoane fizice ai Revolut au la dispoziţie o nouă funcţionalitate, prin care pot efectua apeluri telefonice direct în aplicaţie pentru a preîntâmpina fraudele prin impersonare, a anunţat banca fintech, într-un comunicat de presă transmis Agerpres. 

Potrivit sursei citate, scamurile de impersonare sunt un tip de fraudă în care cineva pretinde că reprezintă o bancă, o autoritate, o companie sau că este o persoană de încredere şi convinge victimele să trimită bani sau să divulge date personale, cu ajutorul cărora să aibă acces la fondurile acestora. 

"Scam-urile de impersonare pot fi un pericol pentru foarte mulţi utilizatori. Noi am ajuns la concluzia că singura modalitate de a preveni acest tip de fraudă este să le punem clienţilor la dispoziţie instrumentele prin care să poată să rupă vraja escrocilor, înainte de a apuca să le trimită acestora bani. Este prioritar pentru noi să le punem la dispoziţie soluţii cât mai inovatoare pentru depista cât mai rapid un scam.

Ce este important de reţinut e faptul că marea majoritate a apelurilor noastre către clienţi se realizează direct prin aplicaţie, numai după ce au fost stabilite de agenţii de la Relaţii cu clienţii cu utilizatorii care au nevoie de o astfel de interacţiune.

Deci, dacă cineva te sună pe nepusă masă, la telefon, printr-un alt canal decât aplicaţia Revolut, atunci trebuie să te opreşti şi să îţi pui întrebarea dacă este cu adevărat cineva din partea băncii care te apelează sau este un posibil escroc. În schimb, dacă apelul se realizează prin aplicaţia noastră şi a fost antamat anterior, atunci poţi fi sigur că e Revolut, nu cineva care vrea să te păcălească", a explicat, în comunicat, Woody Malouf, directorul Departamentului FinCrime Revolut.

Pentru moment, serviciul este disponibil clienţilor retail, din secţiunea Ajutor/Securitate şi fraudă, dar se va extinde în curând şi la cei din segmentul B2B, precizează compania. 

Echipa de suport a Revolut este disponibilă 24/7 în peste o sută de limbi, prin intermediul chat-ului sau al email-ului. 

În 2023, compania a prevenit fraude în valoare de peste 550 de milioane de euro, cu ajutorul funcţionalităţilor puse la dispoziţia clienţilor săi.

Revolut este o bancă europeană licenţiată şi o companie de investiţii, lansată, în 2015, în Marea Britanie.

Citește mai multe din Economic
» Citește mai multe din Economic
TOP articole