Antena 3 CNN Life Travel Un hotel de lux din Italia, unde camera costă 2.350 €/ noapte, oferă cazare gratuită turiștilor, cu o condiție

Un hotel de lux din Italia, unde camera costă 2.350 €/ noapte, oferă cazare gratuită turiștilor, cu o condiție

N.B.
3 minute de citit Publicat la 13:43 16 Iul 2025 Modificat la 08:33 19 Iul 2025
Vila este un sanctuar al luxului și al confortului: aproximativ 190 de metri pătrați în total, cu două dormitoare duble, fiecare cu dressing, două băi, un living spațios cu zonă de lounge, o bucătărie privată și facilități moderne. Sursa foto: captura instagram/andreus_hotel

Andreus Resorts, un prestigios grup hotelier din Tirolul de Sud, Italia, a lansat o inițiativă inedită de marketing, care a generat multe controverse. Abandonând metodele convenţionale, precum sondajele sau strategia "oaspetelui misterios", hotelul a ales o abordare foarte directă pentru a rafina ofertele noilor sale luxoase Sky Villes.

 


Se caută doritori pentru această experienţă


Invitaţia neconvenţională şi atractivă, trimisă prin prin newsletter, anunţă: "Se caută persoane dispuse să încerce Sky Villa". Este o invitație explicită și sinceră adresată unui grup de persoane selecţionate, cu recomandarea de a "distribui videoclipul cu partenerii de călătorie și în poveștile voastre de pe reţelele sociale", pentru a experimenta în avans oferta somptuoasă a grupului hotelier Val Passiria, a cărui inaugurare, împreună cu noile apartamente de lux Sky Panorama și Sky Alpine, este programată pentru 19 iulie, în timp ce exclusivistele Sky Villes se vor deschide publicului o săptămână mai târziu, relatează Corriere della Sera.

Ce conţine oferta 

Oferta este clară: o noapte gratuită de cazare la Sky Villa în noaptea de 26 spre 27 iulie, în schimbul unui "feedback sincer și constructiv". Această experiență, conform listei de prețuri, ar valora 2.350 de euro pe noapte. Vila este un sanctuar al luxului și al confortului: aproximativ 190 de metri pătrați în total, cu două dormitoare duble, fiecare cu dressing, două băi, un living spațios cu zonă de lounge, o bucătărie privată și facilități moderne. Este disponibilă și o terasă privată de 90 de metri pătrați cu piscină, saună și cadă cu hidromasaj. Această oază exclusivistă este concepută pentru a găzdui între două și patru persoane.

Strategie de marketing

Ceea ce face ca inițiativa să fie remarcabilă nu este atât generozitatea ofertei, cât strategia sa de marketing neconvențională și analiza satisfacției clienților. În loc să investească în campanii publicitare tradiționale, Andreus Resorts alege să implice direct potențialii oaspeți în procesul de îmbunătățire a serviciilor. Procesul de selecție este la fel de inovator: candidații trebuie să explice într-un videoclip care va fi postat pe canalele de socializare ale grupului (Instagram, Facebook sau YouTube) de ce ar trebui aleși dreprt candidaţi și cu câte persoane doresc să împărtășească experiența. Câștigătorii vor fi anunțați pe 20 iulie. Participanții sunt încurajați să împărtășească experienţa, lărgind astfel acoperirea și rezonanța inițiativei.

O invitație la colaborare

Într-o eră în care recenziile online și comentariile virale pot păta rapid reputația unei proprietăți hoteliere, abordarea Andreus Resorts se remarcă prin capacitatea sa de a anticipa potențialele probleme. Mulți hotelieri se bazează pe profesioniști precum "oaspetele misterios": un oaspete incognito care evaluează obiectiv calitatea serviciilor. Acesta este un instrument valoros pentru evaluarea calității ofertei, dar oferă și feedback ulterior.

Familia Fink care deţine acest grup hotelier a ales însă să inverseze perspectiva. Nu este vorba despre o inspecție surpriză, ci despre o invitație de a colabora la experiența perfectă. Andreus transformă oaspeții în "consultanți de lux", oferindu-le oportunitatea de a influența activ produsul înainte de lansarea completă pe piață, adunând opinii autentice de la un public real, care trăiește experiența cu intenția explicită de a oferi feedback. Aceasta este o modalitate originală de a preveni potențialele reclamații sau nevoi nesatisfăcute, ajustând oferta pe baza așteptărilor reale ale viitorilor oaspeți. 

Citește mai multe din Travel
» Citește mai multe din Travel
TOP articole