Antena 3 CNN Economic Banci Studiu: Jumătate din clienţii băncilor sunt nemulţumiţi de serviciile pe care le primesc

Studiu: Jumătate din clienţii băncilor sunt nemulţumiţi de serviciile pe care le primesc

Studiu: Jumătate din clienţii băncilor sunt nemulţumiţi de serviciile pe care le primesc
Sursa foto: Foto: pirtekatlanta.com
13 Dec 2010   •   19:57

Aproximativ 50% dintre clienţii băncilor sunt nemulţumiţi de serviciile pe care le primesc. Dobânzile pentru cei care economisesc sunt mici, în vreme ce comisioanele la credite sunt mari - asta e principala lor nemulţumire. Poate tocmai de aceea mulţi dintre cei care reuşesc să pună un ban deoparte îl ţin acasă şi nu fac depozit în bancă. Asta reiese dintr-un studiu realizat recent de GFK România.

Marea nemulţumire a românilor care intră în contact cu băncile e reprezentată de dobânzi. Peste 70% dintre cei intervievaţi în cadrul studiului spun că în cazul în care depun bani la bancă dobânda primită nu e foarte mare. În acelaşi timp, peste 80% dintre respondenţi afirmă că atunci când iau credite, băncile iau pielea de pe ei cu fel de fel de comisioane.

Acelaşi studiu mai arată că 6% dintre respondenţi nu ar avea idee cum să-şi recupereze banii dacă banca ar da faliment, iar 31% chiar se tem că îşi pot pierde banii depuşi la o bancă, într-o astfel de situaţie.

Dintre cei care îşi pun banii în bancă, cei mai mulţi preferă economiile în lei, pentru că valoarea rămâne aceeaşi. 40% dintre români ar vrea să ştie mai multe în legătură cu oferta de produse bancare.

Studiul s-a făcut pe un eşantion de 1.228 de subiecţi, cu vârsta peste 18 ani, care folosesc cel puţin un instrument financiar-bancar.

 

 

×
Subiecte în articol: banca client servicii studiu
Parteneri
Stare de alertă în Cluj-Napoca, după ce o stradă principală s-a surpat
x close