Antena 3 CNN Economic Conținut plătit Totul despre Link Building

Totul despre Link Building

Algoritmii motoarelor de căutare, printre care și Google, clasifică paginile web pe baza mai multor factori, dar și a unui întreg proces de link building.

Totul despre Link Building
Sursa foto: Pixabay.com
de Georgiana Adam    |    08 Sep 2021   •   12:10

Chiar dacă marea majoritate a site-urilor folosește același cuvinte-cheie în pagină, motoarele de căutare determină clasificare lor, ţinând cont de doi factori importanţi:

  • Cantitatea de link-uri

  • Calitatea link-urilor.

Astfel, cu cât pagina ta pare mai de încredere, cu atât șansele ca ea să primească o poziție mai bună în rezultatele motorului de căutare vor fi mai mari.

Ei bine, astăzi vom vorbi despre Link Building și vei afla din acest articol toate informațiile de care ai nevoie pentru a cunoaște acest proces.

Calitatea unui link

Dacă la cantitate ne-am dat seama ce înseamnă, calitatea link-urilor se referă la creșterea autorității și a încrederii unei pagini în fața motoarelor de căutare, fapt care crește autoritatea generală a site-ului. Mai mult decât atât, link-urile ajută motoarele de căutare să stabilească relevanța unei pagini cu cuvintele cheie specifice, bazate pe cuvinte-cheie ce sunt utilizate într-un text ancoră a link-ului.

Text ancora

Textul ancoră este textul vizibil din cadrul unui link, pe care utilizatorul dă click ca să ajungă în site. Textul ancoră care se utilizează în corpul link-ului trebuie să fie corect și să transmită informații relevante despre conținutul link-ului. De asemenea, reține că textele ancoră trebuie să fie scurte și descriptive.

Link-urile pot fi redirectionate catre pagini interne (link-uri de pe același site) sau externe (link-uri care trimit utilizatorii pe alt site). În ambele cazuri, cu cât textul ancora este mai relevant pentru pagina la care face trimitere, cu atat e mai ușor pentru utilizator sa navigheze și pentru Google sa inteleaga conținutul paginii respective.

Link-uri plătite

Link-urile plătite sunt link-urile pe care le acumulezi contra cost. Acestea pot proveni dintr-o rețea sau dintr-un program de legătură reciprocă. Google acceptă publicarea advertorialelor, dar penalizeaza linkurile inserate cu scopul de a manipula listarea organică. Astfel, ambele procedee de mai sus contravin regulilor motoarelor de căutare și pot atrage consecințe grave. Motoarele de căutare sunt în masura sa identifice aceste practici de link building prin detectarea conexiunilor de înregistrare între site-uri sau gasirea site-urilor care urmează astfel de tipare.

Așadar, pentru a-ți crește site-ul organic și pentru a respecta toți termenii și condițiile impuse de Google, recomandarea noastră este să apelezi la servicii SEO de calitate realizate de specialiștii de la Doctor SEO.

×
Parteneri
Șeful Serviciului Secret din România, întâlnire de taină la Damasc
x close