21 Noi 2019   •   20:04
Descoperirea incredibilă a cercetătorilor. Metoda prin care oamenii ar putea trăi mii de ani 132
Foto: Pixabay.com

Un nou studiu publicat de oamenii de ştiinţă de la Arizona State University şi Texas A&M University a realizat o descoperire în studiul ADN-ului plantelor care ar putea ajuta la descoperirea unei ”gene a nemuririi”, arată CNN,

Deşi aceasta nu ar asigura nemurirea, aşa cum sugerează numele, ea ar putea permite oamenilor, în teorie, să trăiască pentru o perioadă de câteva mii de ani. „Este pentru prima oară când am reuşit să identificăm structura detaliată a telomerazei din plante”, spune dr. Julian Chen, co-autor al studiului şi profesor de biochimie la Arizona State University, SUA.

Telomeraza este o proteină asociată cu rezistenţa la procesul de îmbătrânire şi enzima care creează ADN-ul telomerilor, structurile localizate la vârful cromozomilor noştri, care sunt însărcinate cu protejarea celulelor de procesul de îmbătrânire, în timp ce se multiplică.

Citește continuarea aici.