×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Care sunt exerciţiile ce ajută la prelungirea vieţii

03 Apr 2017   •   10:19
Care sunt exerciţiile ce ajută la prelungirea vieţii   132
pixabay.com

Oamenii de ştiinţă au descoperit câte antrenamente săptămânale contribuie la prelungirea vieţii. Conform rezultatelor studiului, exerciţiile fizice pot micşora cu 30% şansa de deces potrivit Adevarul.ro.

Un studiu, realizat recent, a scos la iveală faptul că antrenametele la sală pot creşte speranţa de viaţă. Studiul a constatat că două antrenamente pe săptămână pot reduce riscul de boli cardiovasculare şi cancer. Cel puţin două antrenamente pe săptămână scad riscul de deces cu 30%. În cadrul studiului, cercetatorii au analizat timp de nouă ani peste 64.000 de persoane din Marea Britanie şi Scoţia. Au împărţit oamenii în patru grupe: inactivi (nu mergeau la sală), activi insuficient (75 de minute de activitate pe săptămână), „războinicii de week-end“ (care au raportat cel puţin 150 de minute de efort fizic intens, în două zile sau mai puţin), şi activi în mod regulat (merg la sală de cel puţin două ori pe săptămână). Rezultatele au arătat că cel puţin două antrenamente pe săptămână scad şansele de dezvoltare a bolilor cardiocasculare cu 41%, şi cu 18% predispoziţia pentru cancer. Recomandările cercetătorilor privind exerciţiile sugerează efectuarea antrenamentelor pe tot parcursul săptămânii, deoarece acest lucru poate contribui la îmbunătăţirea tensiunii arteriale, starea de spirit, şi capacitatea de a procesa zaharurile din sânge. Exerciţii fizice recomandate Exerciţiie săptămânale recomandate sunt mersul pe jos cel puţin 20 de minute în fiecare zi, o plimbare cu bicicleta timp de 45 de minute, de două ori pe săptămână, înotul într-un ritm moderat timp de 35 de minute de două ori pe săptămână, sau alergatul timp de 10 minute zilnic. Conform cercetătorilor, cei care fac mişcare săptămânal au un risc cu 30% mai mic de deces comparativ cu persoanele inactive. 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati