×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETĂ. Alimentele pe care trebuie să le introduci în dieta zilnică pentru a scăpa de kilogramele în plus

15 Iun 2019   •   16:14
DIETĂ. Alimentele pe care trebuie să le introduci în dieta zilnică pentru a scăpa de kilogramele în plus 132
Pixabay

DIETA. Pentru a da jos kilogramele în plus, nu este necesar să ții o dietă strictă, ci doar să introduci câteva alimente sănătoase în alimentația de zi cu zi. 

DIETA Roșii și ardeii: ambele sunt pline de vitaminele A și C și sărace în calorii. Te vor umple repede și îți vor da senzația de sațietate, deci nu vei mai fi tentat să mănanci alte alimente bogate în calorii. Folosește-le în supe, salate și tocănițe. 

Căpșunile și fructele de pădure: sunt bogate în antioxidanți și îți vor tăia pofta de dulce. Sunt o sursă excelentă de fibre și foarte sărace în calorii. 

DIETA Iaurturi: sunt pline de calciu, vor oferi senzația de sațietate și vor întări oasele. Iaurturile sunt și sărace în calorii și pot fi combinate cu fructe, nuci și miere. 

Fasolea: este foarte bogată în proteine și poate fi gătită în multe feluri, precum și adăugată în salate și ciorbe. Fasolea este o variantă excententă pentru o dietă vegetariană și zilele de post!

DIETA Mango: este dulce, bogat în fibre și slab în calorii, cu doar 135 de calorii într-un fruct. Este ideal de adăugat în iaurturi, de mâncat între mese sau stors pentru un suc delicios și răcoritor. 

Apă: vara trebuie să ne hidratăm și să bem cel puțin doi litri de apă pe zi! De multe ori este ușor să confundăm foamea cu setea, deci înainte de a ne repezi la frigider este bine să punem mâna pe un pahar cu apă! 


sati