Dietă. Cele cinci reguli simple pentru a slăbi

20 Sep 2018   •   16:08
Dietă. Cele cinci reguli simple pentru a slăbi Pixabay

Pierderea în greutate este o provocare pentru mulţi, asta şi pentru că abordările sunt greşite. Daily Mail aduce în atenţie, cu ajutorul unor experţi în nutriţie, cât de uşor este să slăbeşti, dacă urmezi câteva reguli simple, de bază, notează jurnalul.ro.

Cele cinci reguli:

1. Începe un jurnal al alimentelor consumate

Un astfel de jurnal poate fi de ajutor în sensul în care oferă o imagine completă despre alimentaţia unei persoane, despre lipsuri şi despre lucrurile care necesită schimbate. Expertul în obezitate, dr. Yoni Freedhoff, spune că un astfel de jurnal ne poate ajuta să face alegeri alimentare mai înţelepte.

Un studiu efectuat în 2008, publicat în American Journal of Preventive Medicine, arată că persoanele care au un astfel de jurnal, alături de o activitate fizică moderată,  au pierderi în greutate mai mari, comparativ cu cei care au o activitate fizică moderată, dar fără un jurnal.

2. Bea mai multă apă

Consumul de apă poate ajuta la pierderea în greutate în mai multe moduri, de exemplu poate stimula metabolismul, potrivit unui studiu publicat în Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism.

3. Ieşi la plimbare

Nu ai timp să mergi la sală? Nici măcar nu este necesar să mergi  la sală pentru a face mişcare. Un studiu publicat în octombrie 2017, în The Journal of Nutrition, arată cât de benefică este o plimbare pentru pierderea în greutate.

Pe parcursul a 12 săptămâni, participanţii au adoptat câte o dietă cu restricţii, în funcţie de nevoile lor individuale. Jumătate dintre participanţi s-au concentraţi exclusiv asupra acestei diete, în timp ce restul au adăugat două ore jumătate de mers pe săptămână în rutina lor. Cei care au optat pentru plimbări au pierdut cu aproximativ două kilograme mai mult decât restul.

4. Stabileşte un interval orar în care să mănânci

Persoanele care mănâncă într-un interval orar specific spun că obiceiul îi ajută să-şi ţină greutate sub control. Majoritatea aleg un interval orar între opt şi zece ore. De exemplu, prima masă este la ora 10, în timp ce ultima este la ora 20:00.

5. Concentrează-te pe crearea de noi obiceiuri

Când te gândeşti la pierderea în greutate, majoritatea se concentrează pe eliminarea anumitor alimente din dieta zilnică, însă este mult mai constructiv să te concentrezi pe lucrurile pe care trebuie să le adaugi în dieta zilnică.

Parteneri
x close