×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Dietă. Cinci sfaturi să nu te îngrași de Sărbători

16 Dec 2018   •   15:32
Dietă. Cinci sfaturi să nu te îngrași de Sărbători 132
Foto: Pixabay

Nu degeaba Moşul este un bătrân cu burtică şi obrăjori rumeni: iarna vine la pachet cu un meniu zilnic bogat în grăsimi, prăjeli, dulciuri şi fel de fel de excese alimentare. De la Pomana Porcului până la piftia (318 kilocalorii la 100 g) sau salata de boeuf (n.r. 209 kilocalorii la 100 g) de Revelion avem la dispoziţie aproape două săptămâni în care stomacul ne este pus la grea încercare, scrie Click!.

Iar dacă ne gândim serios la siluetă şi la sănătatea noastră, ar fi bine să ascultăm sfatul nutriţioniştilor americani care studiază fenomenul de mai bine de 20 de ani. În medie, ne îngrăşăm cu până la 6 kile în perioada sărbătorilor de iarnă şi kilogramele în plus ne strică silueta până în luna mai a anului viitor. Iată 5 sfaturi utile pentru a ieşi campioni în lupta cu kilogramele şi după sărbătorile de iarnă:

  • Mâncaţi un mic dejun bogat în proteine. Asta înseamnă: ouă fierte, lapte, brânză, banane, portocale şi pâine din cereale integrale.
  • Reduceţi stresul. Asta înseamnă un stil de viaţă mai sănătos, dinamic, cu ore de culcare şi de trezire fixe. Evitaţi telefonul înainte de culcare!
  • Mâncaţi sănătos. Evitaţi alimentele procesate şi cele de tip fast-food în această perioadă pentru că au prea multe calorii în plus faţă de porţia zilnică.
  • Atenţie la flora intestinală. Problemele de digestie sunt specifice sezonului, de aceea e important să avem în meniul zilnic un iaurt, un lapte bătut sau un chefir naturale.
  • Faceţi mişcare. Nimeni nu vă obligă să faceţi sport când e frig afară, dar aveţi grijă ca măcar plimbările în aer liber să ardă caloriile avute în meniu.
sati