Antena 3 CNN Life Știinţă Studiul care arată ce se întâmplă cu INTELIGENŢA populaţiei de pe Terra. "Este ALARMANT"

de O.P.    |    27 Noi 2014   •   09:00

Este dificil de a cuantifica inteligența. Totuși, cu ajutorul coeficientului de inteligență, IQ, s-a realizat un top al celor mai inteligenți oameni. Stephen Hawking se află în fruntea topului, ca fiind cel mai inteligent om din lume. Hawking este fizician și cosmolog britanic și are un IQ de 203 puncte, de două ori mai mult decât media din Marea Britanie. Studiile sale s-au axat pe cercetarea găurilor negre. El suferă de o distrofie musculară, în prezent fiind aproape paralizat.

Terence Tao, chinez, s-a născut în 1975 în Australia și are cel mai mare IQ din lume, 230 de puncte. Conexiunile neuronale îi dau capacitatea de a raționa identic cu calculatoarele MIT. În prezent este profesor de matematică la Universitatea California. Garry Kasparov, celebrul șahist rus, are u IQ de 201 puncte. În partidele de șah el poate să prevadă până la 65 de mișcări pe care adversarul le-ar putea face.

Antoine Lavoisier, fizician din secolul al XVIII lea, este considerat persoana cea mai inteligentă din ultimile secole .IQ-ul său era de 296 de puncte. El a pus bazele fizicii moderne. Leonardo da Vinci, remarcabilă personalitate a Renașterii europene. Se estimează că IQ său avea 220 de puncte. Personalitatea sa multilaterală i-a permis să abordeze domenii de la cultură, inginerie, pictură, sculptură, arhitectură.

James Woods are un IQ de 182 de puncte. A fost mai întâi pilot, apoi preot, analist politic și actor. În toate aceste domenii a făcut studii de specialitate. Igor și Grichka Bogdanov, frate și soră, cu un IQ de 390 de puncte, cât patru persoane la un loc. Sunt specialiști în fizica cuantică și în macro-cosmos, capacitățile lor paranormale permiţându-le să aibă acces la universuri paralele. În 2004, au reușit să dovedească existența faliilor spațio-temporale, ceea ce i-a reconciliat cu lumea științifică, reticentă, până atunci, la capacitățile lor.

Din nefericire, IQ-ul a scăzut cu 14 procente, în perioada supusă analizei, respectiv 1880-2004. S-a dat și o explicație la acest fenomen. În majoritatea cazurilor, persoanele cu un IQ mai scăzut fac mai mulți copii, în timp ce persoanele superdotate uită că au această îndatorire.

Data la care vom călători fără vize în America