Peste 30.000 de euro a costat acest studiu, intocmit de firma Longhersin SRL, din Timisoara. Specialistii au prevazut ceva spectaculos pentru viitorul metrou al Timisoarei, tunelul de 10 kilometri urmand sa fie sapat printr-o tehnologie care nu se foloseste la amenajarea liniilor de metrou. Este vorba despre aceeasi tehnologie ce a fost folosita si la pasajul subteran Michelangelo, a dezvaluit primarul Nicolae Robu, ceea ce inseamna, spune edilul-sef, costuri mult mai mici, dar si o durata de executie mai scurta. Studiul de prefezabilitate a fost aprobat in sedinta ordinara a consiliului local care a avut loc vineri, in Sala Capitol a Filarmonicii Banatul. Alesii au dezbatut zeci de minute problema ingroparii liniilor de cale ferata in subteran, desi investitia ar trebui sa o faca Ministerul Transporturilor, prin CFR.
„S-a contractat prin valoare mica, prin nu stiu ce procedura, elaborarea acestui studiu. Imi pare rau ca nu e nimeni aici de la Directia Tehnica sa dea explicatiile de rigoare”, a tinut sa precizeze Nicolae Robu.
Mai multe, pe opiniatimisoarei.ro.
Ştiri video recomandate