×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Alimente care te feresc de răceală și gripă. De unele știai, altele te vor surprinde

de A.M.P   •   17 Oct 2019   •   14:02
Alimente care te feresc de răceală și gripă. De unele știai, altele te vor surprinde 482
Foto: Pixabay

Există alimente care pot combate simptomele de răceală și de gripă și ajută la menținerea intactă a sistemului imunitar. Imunologii recomandă consumul acestor produse de-a lungul anului, dar cu precădere la venirea anotimpului rece. 

1.Anason- Acest condiment are proprietăți antibacteriene. Liniștește tusea și curăță și congestia.

2. Usturoi- Antioxidanții din usturoi ajută la calmarea simptomelor cauzate de răceală și de gripă.

3. Pește gras – Somonul, tonul și macroul sunt varietăți de pește bogat în acizi grași omega-3. Aceștia reduc inflamația din corp.

4.Citrice- Consumul de vitamina C la primul semn de boală reduce riscul ca boala să evolueze. Mai mult, imunologii susțin că citricele reduc perioada de zăcut cu minim o zi.

5. Iaurt și kefir- Probioticele din aceste două alimente ajută la buna digestie și previn suferințele gastrice.

6. Ardei gras roșu– Un singur ardei roșu conține 150 de miligrame de vitamina C, mult mai mult decât o portocală foarte mare. Pentru apreveni răceala și gripa, se recomandă consumul des, mai ales pe perioada rece, a acestei legume.

7.Lapte– Conține multă vitamina D care întărește sistemul imunitar. Un pahar de lapte pe zi face minuni pentru organism, susțin imunologii.

Sursa: libertateapentrufemei.ro

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati