x close

DIETĂ. De ce nu trebuie să renunţăm la pâine nici în curele de slăbire

04 Noi 2018   •   11:52
DIETĂ. De ce nu trebuie să renunţăm la pâine nici în curele de slăbire Pixabay

DIETĂ. Medicul Gabriela Stan, medic specialist de diabet, nutriţie şi boli metabolice, dă detalii despre ce fel de şi câtă pâine ar trebuie să consumăm.

DIETĂ. „O dietă echilibrată trebuie să conţină 50-55% carbohidraţi – legume, fructe, cereale integrale. Pâinea, şi mai ales cea obţinută prin măcinarea boabelor de cereale integrale, ar trebui să fie esenţială în alimentaţia zilnică şi acum datorită aportului crescut de vitamine: B1, B3 şi B9, fier, zinc, magneziu, fibre alimentare şi antioxidanţi care scad riscul apariţiei diabetului zaharat tip 2, a obezităţii şi a bolilor cardiovasculare. Fibrele alimentare previn apariţia constipaţiei, au efect probiotic şi scad riscul de cancer colorectal“.

DIETĂ. Intoleranţa la gluten, singura restricţie. „După opinia mea, singura restricţie a consumului de pâine obţinută din cereale integrale ar fi populaţia care are intoleranţă la gluten“, adaugă medicul, potrivit adevarul.ro.

Citeşte mai multe despre:

dieta paine
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati