×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Greutatea depinde și de ritmul metabolismului. Metodele prin care îl poţi accelera

17 Oct 2018   •   17:58
Greutatea depinde și de ritmul metabolismului. Metodele prin care îl poţi accelera 16

Un metabolism mai accelerat înseamnă o sănătate mai aproape de perfecţiune şi da, o condiţie fizică mai bună.

Lucrează-ţi musculature - După o sesiune de antrenament de forţă, muşchii sunt activi în tot corpul, crescând rata medie zilnică a metabolismului.

Apă - Corpul are nevoie de apă pentru a procesa caloriile. Dacă ai tendinţa de a fi chiar uşor deshidratat, metabolismul tău poate încetini.

Gustări sănătoase - Mâncatul frecvent poate ajuta la scăderea în greutate. Atunci când mânânci mese mari la un interval mare de timp, metabolismul tău încetineşte între mese. O masă mică sau o gustare la fiecare trei până la patru ore păstrează metabolismul active.

Consumă o cantitate mică de cafea neagră - Consumă în mod moderat câte o cafea neagră, simplă.

Evită dietele bazate pe insuficiente calorii - Dietele care presupun consumul a mai puţin de 1200 Kc/zi (dacă eşti femeie) sau 1800 Kc/zi (dacă eşti bărbat) – sunt extrem de nocive pentru oricine speră să-şi ajute metabolismul, potrivit csid.ro.


sati