×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Trecem la ORA DE IARNĂ. Ce să faci ca să nu te afecteze schimbarea

de S.T.   •   27 Oct 2017   •   14:00
Trecem la ORA DE IARNĂ. Ce să faci ca să nu te afecteze schimbarea 534
Foto: pixabay.com

ORA DE IARNĂ 2017. Când se trece la ora de iarnă 2017?  Ora de iarnă se aplică, în fiecare an, în ultima noapte de sâmbătă spre duminică din luna octombrie.

ORA DE IARNĂ 2017. Astfel, în noaptea de 28 spre 29 octombrie 2017, ora 04:00 devine ora 03:00.

ORA DE IARNĂ 2017. Organismele fragile, precum copiii, bătrânii și bolnavii cronic, resimt această schimbare.

„Pot apărea tulburări de somn, de poftă de mâncare, capacitatea de muncă poate fi afectată, la fel și concentrarea. Pentru a trece cât mai ușor peste această schimbare e bine să facem câteva lucruri simple. De pildă, să reglăm ceasul din timp pentru a ne obișnui cu gândul modificării, să mergem la culcare cu o oră mai târziu sâmbătă seara, astfel încât trezirea de dimineață să se facă la ora considerată obișnuită pentru organism. Este important, însă, să nu lenevim mai mult în pat, duminică dimineață, deoarece seara, riscăm să nu ne fie somn la ora la care ar trebui să mergem la culcare. Astfel, luni dimineață, ne vom trezi greu și vom fi obosiți”, a explicat Cristina Enescu, medic primar-medicină de familie, pentru click.ro.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati