Antena 3 CNN Economic Auto Bucureştiul mut. Cum ar arăta Capitala, fără traficul infernal din fiecare zi?!

Bucureştiul mut. Cum ar arăta Capitala, fără traficul infernal din fiecare zi?!

Bucureştiul mut. Cum ar arăta Capitala, fără traficul infernal din fiecare zi?!
de O.P.    |    25 Mar 2013   •   12:55

Piaţa Chibrit din Bucureşti. Ora 8.00 dimineaţă. Una dintre cele mai zgomotoase intersecţii din Capitală. Acum imaginaţi-vă că apăsaţi tasta mute de pe o telecomandă şi, ca prin minune, dispar decibelii produşi de motoare şi ţevile de eşapament ale autovehiculelor. Aşa vor “suna” oraşele noastre după ce maşinile electrice vor prelua controlul străzilor.

Acolo unde traficul auto crează poluare fonică, există şi emisii nocive pentru atmosferă. Maşinile electrice vor elimina şi această problemă, redând astfel oraşul proprietarilor de drept - oamenilor - pentru activităţi (care astăzi trezesc nedumeriri) precum jogging şi cycling de-a lungul bulevardelor.

Astăzi, în Europa, circa 0,2% din totalul maşinilor aflate în circulaţie sunt cu propulsie integral electrică, iar în ţări precum Franţa, Norvegia sau Olanda şi în pofida preţurilor piperate ale electric-car-urilor, numărul de maşini de acest tip vândute anual depăşeşte ordinul miilor unităţi.

Datele furnizate de către RAR (Registrului Auto Român) pentru Income Magazine arată că numărul de maşini cu propulsie neconvenţională (electric şi hibrid) omologate în România este de aproximativ 1.020 de unităţii în ultimii 5 ani. Dintre acestea, anul trecut au primit omologarea 526 de autovehicule, 453 fiind maşini de tip hibrid, 53 - troleibuze, 15 mopede electrice şi ... 5 autoturisme electrice pure, spune Roxana Nica, purtător de cuvânt al RAR, citeşte mai multe pe www.incomemagazine.ro.

×
Subiecte în articol: piata auto masini electrice
Parteneri
Marcel Ciolacu dă asigurări: Sunt bani de salarii si pensii
x close