×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

STUDIU: Jumătate din maşinile străine de vânzare SH în România au KILOMETRAJ AJUSTAT

de G.S.   •   07 Iun 2014   •   19:27
STUDIU: Jumătate din maşinile străine de vânzare SH în România au KILOMETRAJ AJUSTAT 416
Un studiu legat de piata auto, facut de cei de la site-ul vezi-cat-face.ro, relevă că jumatate din masinile second-hand aflate la vanzare in Romania si care provin din alte tari, au kilometrajul ajustat. 
 
Analiza pe care au facut-o se bazeaza pe o comparatie logica si corecta, intre pretul pe care il au masinile second hand in Germania de exemplu, de unde provin cam jumatatea SH-urilor de pe piata autohtona si pretul acestora pe piata din Romania. 
 
Iar fara ajustari de kilometraj preturile nu ar avea cum sa fie competitive pentru ca ar costa mai mult decat in Germania. 
 
Fiti foarte atenti si verificati cu rigurozitate dacă va ganditi sa achizitionati o masina la mana a doua, sau si mai bine sa sprijiniti productia locala de autoturisme, pentru ca avem doi mari producatori aici in Romania, unul la Craiova si unul la Mioveni. 
 
În loc să rămânem cimitirul auto al Europei mai bine analizam si varianta achizitiei unei masini facute la noi. Nu de alta, dar jumatate din parcul nostru auto e mai vechi de 10 ani. 
 
Atragem atentia si pentru ca producatorii nationali contribuie semnificativ la bugetul statului dar si la echilibrarea pietei muncii, fiind printre cei mai mari angajatori.
 

sati