Antena 3 CNN Economic Conținut plătit 3 motive pentru care să alegi servicii de curățenie la birou

3 motive pentru care să alegi servicii de curățenie la birou

Curățenia la birou a ajuns o corvoadă? Uneori, chiar dacă ai angajat o persoană să se ocupe de curățenie, este posibil să nu țină pasul cu toate problemele apărute, iar angajații să nu se mai simtă bine la birou

3 motive pentru care să alegi servicii de curățenie la birou
de Redacția Antena 3 CNN    |    15 Noi 2022   •   13:37

În aceste cazuri, cel mai bine este sa externalizezi serviciile de curățenie. În cele ce urmează, îți vom prezenta trei motive pentru care să alegi servicii curatenie la birou.

Vei crește gradul de motivare al angajaților și bunăstarea lor

Știai că potrivit unui studiu organizat de Center for Facilities Research, angajații care lucreaza în mod constant într-un mediu de lucru dezordonat, pe care îl consideră murdar și în care nu primesc suficientă lumină naturală, au un nivel de stres mai ridicat și nu se pot concentra la task-urile zilnice? Un mediu de lucru dezordonat nu permite angajaților să se simtă bine și să lucreze într-un mod plăcut și eficient. Teama de îmbolnăvire și distragerea atenției sunt doar doi dintre factorii ce îi afectează. De aceea, este nevoie ca angajații să aibă șansa de a lucra într-un birou curat și ordonat. Astfel, este nevoie de externalizarea serviciilor de curățenie și de un program bine pus la punct pentru a menține curățenia. Productivitatea firmei depinde de starea angajaților, așa că asigură-te că la oferi cele mai bune condiții.

Imaginea companiei

Niciodată nu poți anticipa când te poate vizita un partener de afaceri, un posibil client, un client deja existent sau alte persoane. De aceea, biroul ar trebui să arate întotdeauna ca și cum te-ai pregăti pentru o vizită. Imaginea companiei tale este strâns legată de curățenia mediului de lucru. Este important ca spațiul de lucru și cel de birouri să fie întotdeauna curat și ordonat, deoarce acest lucru denotă grijă pentru angajați și seriozitate. În lumea afacerilor, un mediu de lucru dezordonat nu este perceput prea bine, deoarece se consideră că dacă o companie nu ține la propria imagine, nu își va prețui nici clienții sau partenerii de afaceri.

Sănătatea angajaților

Nu în ultimul rând, să discutăm și despre sănătatea tuturor persoanelor care lucrează într-un spațiu de birouri și nu numai. Ultimii doi ani ne-au demonstrat cât de importante sunt regulile de igienă pentru a ne feri de îmbolnăviri. Lucratul într-un spațiu comun poate deveni dificil mai ales în anumite perioade ale anului, cum ar fi toamna, când virozele pot fi transmise ușor. În plus, nu doar virusurile transmise pe căle respiratorie trebuie luat în calcul, ci și celelalte virusuri și bacterii ce trăiesc pe suprafețele comune și care pot fi transmise destul de ușor. De aceea, curățenia la birou nu are doar rol estetic, ci și de dezinfectare a spațiilor comune. O curățenie efectuată ca la carte, împreună cu normele de igienă respectate în fiecare zi, vor diminua riscurile ca diverse boli să se transmită între angajați.

Sperăm că informațiile oferite să te convingă să alegi serviciile unei firme de curățenie profesională.

×
Subiecte în articol: advertorial
Parteneri
Se schimbă CNP-ul românilor! Cum va arăta
x close