Antena 3 CNN Economic Income Magazine: Ciorba caldă, rețeta succesului în antreprenoriat

Income Magazine: Ciorba caldă, rețeta succesului în antreprenoriat

<1 minut de citit Publicat la 11:02 01 Apr 2017 Modificat la 11:02 01 Apr 2017
o_1bck8hs9dc1kj9o7fkpt6s158.jpg
Foto: Pixabay.com

Patru prieteni au lansat de curând pe piaţa HoReCa, un nou concept de restaurant: Ciorbăria!

Ideea plutea cumva în aer și peste ideea asta pe care o aveam de ceva vreme am venit cu niște statistici. Ne-am uitat într-un restaurant tradițional românesc și am văzut că cel mai vândut produs e ciorba”, spune unul dnintre patroni.

Prepară acum în jur de 30 de reţete de ciorbe, toate făcute special pentru ei de Chef Dragoş Tudoran, care le-a şi schimbat total modul de gândire vis-a-vis de cum se găteşte o ciorbă. Deşi localul este nou pe piaţă, la Ciorbărie se vând deja în jur de 200 de ciorbe pe zi.

Echipa este elementul principal în jurul căruia se învârte business-ul celor patru prieteni. Le-a fost greu să îşi găsească angajaţi, pentru că HoReCa este un domeniu care suferă foarte mult din acest punct de vedere.

Acum vor să se extindă în două direcţii: să francizeze brandul şi să deschidă noi locaţii operate direct de ei. Sorin este un optimist şi are încredere că oricine îşi urmează visul poate avea succes, dacă nu sare peste câteva etape esenţiale.

×
Parteneri
x close