Samsung atacă iPhone 5 într-o campanie agresivă de publicitate

de N.B.    |    18 Sep 2012   •   14:54
Samsung atacă iPhone 5 într-o campanie agresivă de publicitate

Samsung a întâmpinat lansarea iPhone 5 cu o campanie publicitară agresivă, luând peste picior noul iPhone îmbunătăţit faţă de precedentul şi comparându-l nefavorabil cu Galaxy S III, disponibil pe piaţă de câteva luni.

Punând imaginile celor două telefoane faţă în faţă, sud-coreenii au plasat mesajul "It doesn't take a genius." (Nu este nevoie să fii un geniu.) şi au făcut o listă cu caracteristicile telefoanelor, subliniindu-le pe cele pe care smartphone-ul Samsung le are în plus sau superioare concurentului său de la Apple.

Reclama, distribuită sub formă de print, subliniază faptul că multe dintre caracteristicile tehnice şi funcţiile de soft prezente pe noul iPhone erau disponibile deja pe Samsung Galaxy S III, telefon care are şi o rezervă de proprietăţi unice faţă de telefonul de la Apple.

Printre acestea, Samsung amintesc de tehnologia NFC, bateria mai durabilă şi detaşabilă, spaţiul de stocare cu posibilitatea de suplimentare până la 64 de GB, ecranul mai mare şi rezoluţia mai bună suportată de acesta, şi multe altele.



Anunţul publicitar se încheie cu concluzia "The Next Big Thing Is Already Here" ("Noul cel mai bun telefon este deja disponibil").

În ciuda eforturilor companiei sud-coreene, Apple a zdrobit recordul pre-comenzilor în primele 24 de ore de la prezentarea oficială a noului iPhone 5, cu peste două milioane de comenzi. Recordul anterior era deţinut de iPhone 4S.

În afară de disputa comercială, cele două companii se află şi într-un război deschis în justiţie privind designul şi brevetele tehnologice prezente pe mai multe dintre produsele lor. Ultima mare victorie a fost înregistrată de Apple, care a obţinut daune de un miliard de dolari în urma deciziei unui tribunal din California.

x close