×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETĂ. Alimentele care topesc grăsimea și te mențin în formă

15 Aug 2019   •   23:20
DIETĂ. Alimentele care topesc grăsimea și te mențin în formă 132

DIETĂ. Din păcate, o ”dietă-minune”, valabilă în mod universal şi care să te scape de kilogramele în plus, nu există. Cu toate acestea, o mulţime de alimente topesc grăsimile şi, dacă sunt asociate cu un program de viaţă echilibrat, care să conţină atât odihnă cât şi fitness, pot avea efectul mult visat.

DIETĂ. 1. Ceaiul verde, în topul produselor care topesc grăsimile

Recunoscut pentru efectele benefice pe care le are asupra organismului, ceaiul verde este recomandat şi în cazul luptei cu kilogramele. El conţine o serie de antioxidanţi care menţin metabolismul la cote înalte, lucru care va face grăsimile să dispară treptat. Patru căni de ceai verde, consumate zilnic, te vor ajuta să reduci din greutate. De altfel, pentru efecte mai rapide, nutriţioniştii recomandă o combinaţie de ceai verde, zeamă de lămâie, pulbere de ardei iute şi sirop de agave.

DIETĂ. 2. Doza zilnică de proteine o găseşti în albuşul de ou

Principiul consumului de proteine sănătoase stă la baza unui corp atrăgător. Albuşul de ou reprezintă o sursă importantă de astfel de proteine şi, pe lângă faptul că îţi va tonifia rapid corpul, este şi foarte versatil, astfel că îţi va fi uşor să-l introduci în alimentaţia zilnică. Le poţi consuma sub diferite forme, spre exemplu în salate, dar cea mai simplă metodă este aceea de a înlocui ouăle din reţetele tale favorite cu o cantitate dublă de albuşuri. În acest fel, vei scăpa de caloriile din preparatele tale, reducând colesterolul.

DIETĂ. Continuarea pe clickpentrufemei.ro.

    Citeşte mai multe despre:  

  • DIETĂ.
credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati