Antena 3 CNN RO 3.0 Dumitru Valer Hancaş, director de comunicare Kaufland România, despre prezenţa produselor româneşti în magazine: "Avem o pondere de 85%"

Dumitru Valer Hancaş, director de comunicare Kaufland România, despre prezenţa produselor româneşti în magazine: "Avem o pondere de 85%"

Dumitru Valer Hancaş, directorul de comunicare Kaufland România, a vorbit la Conferința RO 3.0 "Gustul Viitorului, Industria alimentară și retailul din România pentru următorii 7 ani" powered by Kaufland, depsre prezenţa produselor româneşti în magazine.

de Ştefan Petrică    |    20 Feb 2024   •   11:18

Kaufland România ocupă o poziție importantă în peisajul comercial, fiind cel mai mare angajator din sectorul de retail și furnizând o rețea extinsă de locuri de muncă.

În plus, compania are inițiative menite să sprijine producția internă și să ofere consumatorilor produse mai apropiate de piața românească.

“Vreau să mă întorc puțin în timp, cu 20 de ani în urmă, când a fost deschis primul magazin Kaufland România și am fost întrebat ce branduri clasice românești lipsesc din sortimentul de la vremea respectivă (2005).

Între timp, prin 2017, personal,am comunicat pentru prima dată în piață că sortimentul aflat pe rafturile magazinelor Kaufland are o pondere mai mare de 50% cu produse românești.

Gustul Viitorului. Industria alimentară și retailul din România pentru următorii 7 ani | Conferința RO 3.0

Gustul Viitorului. Industria alimentară și retailul din România pentru următorii 7 ani | Conferința RO 3.0 O conferinta dedicata explorarii si anticiparii evolutiilor din industria de retail si alimentara a Romaniei pentru urmatorii 7 ani! Conferinta isi propune sa aduca in prim-plan o viziune ampla asupra directiilor, provocarilor si oportunitatilor care vor modela peisajul din retail si industria alimentara pana in 2030.

Publicată de Antena 3 pe Luni, 19 februarie 2024

În prezent, sortimentul de pe rafturile magazinelor Kaufland are o pondere de produse majoritare românești de aproximativ 85%.

Contribuția, împreună cu partenerii noștri pe tot lanțul de aprovizionare ca impact direct, indirect sau indus este de 1% din PIB-ul României, reprezentând prin valoarea adăugată brută o cifră de 2,5 miliarde de euro.

Mai mult, în 2023, plățile făcute către partenerii din România, vorbim de peste 2500 de parteneri, au fost de 2,5 miliarde euro.

Din 2005 până în prezent, cred că apetitul, interesul și responsabilitatea pe care Kaufland România o acordă pieței din România, este extraordinar de mare.

2500 de furnizori din România, cu un impact de 1% pe lanțul integrat din valoarea adăugată brută din PIB-ul României, continuăm să ne uităm cu încredere și cred că această încredere s-a demonstrat.

Cu eforturi comune, în tot ceea ce înseamnă producători, procesare și retaileri, am demonstrat României că putem acorda această reziliență alimentară fără să ne bazăm pe acele culoare de import", a spus Dumitru Valer Hancaş, directorul de comunicare Kaufland România.

×
Tânăr dezbrăcat de jandarmi, pentru a fi verificat de droguri, în Mamaia
x close