Antena 3 CNN High Tech Facebook cumpără de la Microsoft o tehnologie pentru măsurarea eficienţei reclamelor

Facebook cumpără de la Microsoft o tehnologie pentru măsurarea eficienţei reclamelor

<1 minut de citit Publicat la 18:35 01 Mar 2013 Modificat la 18:35 01 Mar 2013
Facebook cumpără de la Microsoft o tehnologie pentru măsurarea eficienţei reclamelor
Foto: zowchow.com
Facebook a încheiat un acord de achiziţie de la Microsoft a tehnologiei Atlas Solutions, o platformă prin care va putea măsura eficienţa reclamelor plasate pe site-ul propriu şi pe cele ale altor companii, informează Financial Times.
   
Termenii acordului nu au fost dezvăluiţi, dar preţul de cumpărare ar putea fi, potrivit unor informaţii, sub cel de peste 6 miliarde de dolari plătit de Microsoft pentru Atlas atunci când a preluat dezvoltatorul tehnologiei, compania AQuantive, în 2007.
   
Pentru Microsoft, vânzarea face parte din efortul de a scăpa de achiziţia neperformantă a AQuantive. Anul trecut, Microsoft a şters aproape în totalitate valoarea comercială a achiziţiei.
   
Pentru Facebook însă această tehnologie este esenţială pentru a dovedi furnizorilor de publicitate că postarea de reclame pe site-ul său va duce la creşterea vânzărilor.
   
"Advertiserii au cerut o măsurare mai bună a eficienţei reclamelor. Achiziţia Atlas ne permite să progresăm în această direcţie", a declarat Brian Boland, director de marketing la Facebook.
   
Principalul avantaj adus de tehnologia Atlas este că măsoară performanţele reclamelor pe Facebook comparativ cu reclamele similare postate pe alte site-uri.

×
Etichete: microsoft
x close