Antena 3 CNN Actualitate Cultură Volumul despre brand al lui Olins, şi în română

Volumul despre brand al lui Olins, şi în română

Volumul despre brand al lui Olins, şi în română
13 Feb 2007   •   21:04

Scriitorul Wally Olins a lansat marţi seară traducerea în limba română a volumului despre brand. Acesta a fost pus în vânzare în noiembrie 2006, în librăriile din România, înregistrând un succes deosebit. Cartea prezintă un studiu asupra mecanismelor de creare a brandurilor, elaborat de autor.

?Cartea este, de fapt, reacţia pe care am avut-o la atitudinea autoarei Naomi Klein în volumul ?No Logo?. Cred că a scris numai porcării în acea carte şi am considerat că nu trebuie să las lucrurile aşa?, a declarat autorul.

Naomi Klein susţine că brandurile au un efect negativ asupra publicului, provocându-l să ia decizii prin manipulare. Potrivit lui Wally Olins, brandurile vorbesc despre seducţie şi manipulare, dar care sunt factori ce ţin de natura umană.

În ceea ce priveşte brandingul românesc, autorul a constatat că ?România nu a făcut nimic în privinţa brandingului, ci doar a vorbit despre asta. Dar e un domeniu ce trebuie explorat de români înainte să o facă alţii?.

Antena3.ro

×
Parteneri
Afacerea de succes cu care un italian a dat lovitura în Buzău
x close