Antena 3 Actualitate Sănătate Strategii menite să crească profitul businessului tău în domeniul medical: impunerea unor reguli și mai riguroase de igienă, credibilitate mai mare în rândul pacienților

Strategii menite să crească profitul businessului tău în domeniul medical: impunerea unor reguli și mai riguroase de igienă, credibilitate mai mare în rândul pacienților

de Georgiana Adam    |    19 Mai 2021   •   16:40
Strategii menite să crească profitul businessului tău în domeniul medical: impunerea unor reguli și mai riguroase de igienă, credibilitate mai mare în rândul pacienților
Sursa foto: unsplash.com

Dacă ai reușit să-ți adaptezi foarte bine businessul noilor restricții impuse de contextul pandemic, înseamnă nu doar că ești un bun om de afaceri, ci că ești și extrem de responsabil față de publicul țintă căruia i te adresezi, precum și față de angajații tăi.

Desigur, dacă afacerea ta constă într-unul sau mai multe cabinete stomatologice, măsurile de igienă au fost mult mai riguroase în ultimul an, iar cheltuielile, crescute. Doar achiziționarea necesarului de dezinfectanți dedicat pacienților a presupus un buget destul de mare.

În condițiile date, este posibil să nu mai fii destul de optimist în ceea ce privește afacerea ta, profitul și viitorul acesteia, în condițiile în care nu există previziuni clare privind evoluția sau stoparea pandemiei, deși cifrele naționale indică o scădere a ratei incidenței bolii în rândul populației.

Dacă nu ai făcut acest pas, ai putea să implementezi un nou chestionar de triaj epidemiologic, în care, pe lângă întrebările prin care se încearcă identificarea unor eventuale semne clinice ale infecției COVID-19 (tuse, febră, dureri în gât), să le adaugi și pe cele referitoare la vaccinare, dacă a fost efectuată sau dacă există intenție în acest sens. Astfel, personalul medical angajat ar putea, în multe cazuri, să devină mai relaxat în interacționarea cu aceia care trec pragul cabinetului.

Articolul următor vine cu câteva recomandări în ceea ce privește „impulsionarea” afacerii tale, astfel încât să ai un profit garantat chiar și acum.

Necesar de produse de igienă mai mare

Pe forumuri și grupuri de pe rețele sociale, potențialii pacienți vor să afle despre cabinete sigure, în care nu sunt nevoiți să aștepte la cozi interminabile și nici măcar să se intersecteze cu alți necunoscuți, pe lângă serviciile medicale de calitate. Dacă nu e totul pus la punct din acest punct de vedere, este timpul să reglementezi situația.

Pe lângă soluții antiseptice și dezinfectante avizate de Ministerul Sănătății, care să fie utilizate la sterilizarea instrumentarului medical și la igienizarea cabinetelor și a spațiilor comune, achiziționează mai mult dezinfectant pentru mâini, pe care să îl pui la dispoziția pacienților în cât mai multe puncte. În loc de recipiente, va fi mult mai simplu dacă te reorientezi către dispensere, pentru că elimini din start posibilitatea de a le rătăci, iar monitorizarea consumului este mult mai simplă.

De asemenea, ar fi de preferat să pui la dispoziția pacienților măști de protecție sanitară, precum și manusi chirurgicale. Fiecare se raportează la boală într-un mod diferit și este dreptul fiecăruia de a-și lua măsurile de protecție pe care le consideră optime. Vei vedea că nu puțini vor fi aceia care vor alege să-și protejeze mâinile pentru a nu atinge locuri cu potențial contaminator, cum ar fi butoanele la lift, suprafața balustradelor, pliantele.

De asemenea, deși nu mai reprezintă o noutate, cadrele medicale sunt obligate să-și schimbe mănușile chirurgicale la fiecare caz în parte și de fiecare dată când situația o impune, în cazul ruperii sau murdăririi acestora. Poți sugera persoanei din firmă care se ocupă de achiziții să acorde o atenție mult mai sporită în ceea ce privește asigurarea igienei.

Promovare intensă și fidelizarea pacienților

O altă strategie de revitalizare a unui business, indiferent de sectorul de activitate, o reprezintă promovarea, atât indoor, cât și outdoor, realizată în mod tradițional sau modern. Nu există una singură, independentă, ci acestea se completează reciproc. Cel mai indicat ar fi să îi lași pe alții să se ocupe de această activitate, mai ales dacă tu nu ai cunoștințe în domeniu.

O firmă de SEO marketing și/sau de PR medical va construi o imagine a brandului mult mai solidă, îți va explica de ce promoțiile și cardurile de fidelitate îi atrag pe pacienți și de ce un banner de promovare așezat într-un loc strategic din oraș ar putea fi eficient, pe lângă o gestionare eficientă a paginilor pe Facebook, Instagram și, de ce nu, Tik Tok.

Cel puțin la început, nu mări prețul serviciilor medicale din cauza acestor cheltuieli excedentare, ci poți face acest pas în timp, treptat.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
Parteneri
x close