Antena 3 CNN Campanii Romania in miscare România în mişcare: Reţeta de succes a unei companii cu peste 40 de ani în industria prelucrării laptelui

România în mişcare: Reţeta de succes a unei companii cu peste 40 de ani în industria prelucrării laptelui

România în mişcare: Reţeta de succes a unei companii cu peste 40 de ani în industria prelucrării laptelui
Sursa foto: Foto: Agerpres
27 Apr 2013   •   18:02
Astăzi vom cunoaşte şi câteva poveşti antreprenoriale de succes, asta pentru că trebuie câteva exemple clare de reuşită. 
 
Vom vorbi şi de branduri româneşti, pentru că se mai vorbeşte uneori, aşa la modul general, despre lipsa de performanţă a firmelor autohtone. Astăzi vedem că se poate şi altfel şi că dacă ne punem mintea la contribuţie nu e nicio diferenţă între o firmă occidentală şi una autohtonă. 
 
Cu o tradiţie de peste 40 de ani în industria prelucrării laptelui, Albalact este cea mai mare companie de lactate cu capital majoritar romanesc din ţară şi al treilea jucător de pe piaţă. A fost privatizată în urma cu 14 ani, iar acum produce o gamă variată de produse, într-una din cele mai mari şi mai performante unitaţi de prelucrare din Europa Centrală şi de Est. Este vorba de fabrica Oiejdea din judetul Alba. Succesul Albalact porneşte de la calitatea produselor, asigurată de investiţii moderne şi un control sanitar-veterinar minuţios. Odată intrat pe porţile fabricii, laptele este stocat şi supus unui tratament termic pentru eliminarea microbilor, fără a se folosi aditivi sau alte substanţe chimice. 
 
Pentru iaurt şi alte produse lactate fermentate, se respectă aceleaşi standarde de calitate. 
 
În cadrul fabricii Albalact există un laborator specializat în microbiologie pentru controlul zilnic al calităţii şi siguranţei produselor. 
 
În mai bine de zece ani de cînd a fost privatizată, compania Albalact a dezvoltat cinci branduri româneşti şi a scos pe piaţă peste 80 de sortimente de produse lactate. S-a impus în piaţă cu brandurile sale Zuzu şi Fulga. În prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat. De asemena, pe segmentul smântâna şi unt, compania este lider cu brand-ul omonim De Albalact. 
 
Anul trecut, Albalact şi-a extins portofoliul de brânzeturi şi a intrat într-o nouă categorie de piaţă, cu brand-ul Rarăul. 
 
Extinderea de portofoliu a fost susţinută de investiţii noi în fabrica Rarăul din Câmpulung Moldovenesc, pe care Albalact a achizitionat-o in 2008. 
 
Ca o certificare a calităţii şi a aprecierii, din 2010, Albalact este Furnizorul Casei Regale a României.
 

×
Parteneri
Primul sondaj după ce Firea a intrat în cursa pentru Primăria Capitalei
x close