Daily Income. Produs în România, premiat peste hotare

de D.D.    |    26 Iun 2014   •   10:20
Cătălin Dobre, director executiv de creaţie în cadrul agenţiei de publicitate McCann şi cel care a creat celebrul personaj Ghiţă Ciobanul, a vorbit în emisiunea Daily Income despre campaniile publicitare realizate de români în România.

Cătălin Dobre a explicat cum a luat naştere personajul Ghiţă Ciobanul. „E un personaj reprezentativ pentru România. (...) L-am descoperit prin intermediul unui fotograf (...), el îl cunoştea foarte bine pe Ghiţă, se potrivea foarte bine cu povestea noastră. Era un om care era foarte deschis către ceva nou, cumva avea în el social-media, chiar dacă nu participase încă la acest fenomen”.

O altă campanie dezbătută în ediţia de joi a emisiunii Daily Income este cea pentru ROM, care se bazează pe confuzia pe care străinii o fac între Budapesta şi Bucureşti. „Cred că d-aia e o campanie foarte apreciată în festivalurile de afară şi de către oamenii de afară, pentru că se regăsesc foarte uşor în ea”, a explicat Cătălin Dobre.

Campaniile publicitare coordonate de Cătălin Dobre au fost premiate la numeroase festivaluri de profil, inclusiv la Festivalul Internaţional de Publicitate de la Cannes.

Prin campania noastră Produs în ROmânia, vrem să subliniem un lucru vital pentru bunăstarea noastră, şi anume importanţa susţinerii producţiei locale, producţia făcută în România şi implicit importanţa consumului de produse fabricate la noi în ţara. 


Parteneri
x close