Antena 3 CNN Economic Ce strategii poți adopta pentru a ajunge pe prima pagină în Google? (P)

Ce strategii poți adopta pentru a ajunge pe prima pagină în Google? (P)

3 minute de citit Publicat la 17:32 23 Apr 2019 Modificat la 17:32 23 Apr 2019
o_1d95aemn5i3m13i71u2m1mljcei8.jpg

Câteva informații utile de la Costin Vânt, Managing Partner la Edcora IT Services.

Un site cu un design deosebit, în care se poate naviga ușor, indiferent de ce dispozitiv folosiți, în care informația e scrisă corect și detaliat și toate paginile au trecut prin procesul de optimizare SEO, este un site bine realizat. Însă dacă acest site deosebit se află pe a doua sau chiar pe a treia pagină în Google, proprietarul său nu a reușit să-și atingă scopul pentru care a făcut această investiție.

Pe de altă parte, obținerea primei poziții în motoarele de căutare este cea mai mare provocare. Este nevoie de multă experiență și pricepere în organizarea celor mai bune strategii de promovare, precum și de acțiuni susținute pentru a păstra poziția obținută.

Care sunt cele mai importante strategii pentru a obține o poziție pe prima pagină în motorul de căutare Google?

Obținerea unei poziții cât mai bune în motoarele de căutare trebuie să țină seama în principal de câteva aspecte pe care orice proprietar de site este recomandat să le aibă în vedere. Orice strategie are nevoie de perioade mai lungi de timp pentru a-și produce efectele și a-și dovedi eficiența. Multe detalii sunt importante încă din faza de concepere a site-ului.

1. Un site nu poate spera să acceadă pe prima pagină în Google dacă nu dispune de optimizare on page.

În funcție de domeniul de activitate și de scopul urmărit, conținutul site-ului trebuie să fie structurat și organizat într-un anumit fel, încă de la început. Paginile, textele, imaginile, toate trebuie să fie optimizate pentru motoarele de căutare. Textele trebuie să fie scrise corect, să fie informative, să ofere răspunsuri la cât mai multe întrebări pe care le pot căuta utilizatorii în legătură cu aspecte cheie ale seviciului sau produsului vizat. Iar unul dintre detaliile cele mai importante este ca toate textele existente să conțină cuvinte sau expresii cheie, care au cea mai mare căutare pentru domeniul vizat.

Densitatea cuvintelor cheie folosite poate contribui mult la urcarea în clasament. Dacă respectă reglementările impuse de Google și nu este prea mare se poate dovedi o armă extrem de valoraosă în obținerea locului vizat.

Urmărirea și monitorizarea permenentă a unor aspecte, precum comportamentul utilizatorilor în site, durata de vizitare a unei pagini, care sunt produsele cele mai căutate vă pot ajuta foarte mult în a optimiza felul în care organizați întrega strategie.

2. Un alt element, la fel de important este optimizarea off page

Pentru a avea șanse reale să obțină o poziție cât mai bună, un site are nevoie de o strategie de link building inteligentă și bine pusă la punct. Calitatea și scorul de care dispun site-urile care au link-uri către paginile voastre poate contribui foarte mult la urcarea în clasament. Plasarea de comentarii pe forum-uri sau pe bloguri cu autoritate poate contribui și ea la modificarea poziției. Realizarea unui schimb de link-uri cu alte site-uri este și ea foarte utilă. Cu cât există mai multe link-uri relevante către pagina voastră web, cu atât veți fi mai aproape de prima poziție în clasament.

Advertorialele sunt și ele un mijloc de promovare foarte apreciat. Plasarea de texte publicitare plătite, prin calitatea informației vă poate aduce mulți vizitatori în site și vă poate asigura un trafic important. Advertorialele sunt elemente extrem de importante pentru realizarea unei strategii de link building eficient.

3. Promovarea plătită reprezintă un al treilea element crucial în obținerea unei cât mai bune poziții în clasament.

Promovarea prin Facebook Ads, Google Ads cu Serach Ads, Disply Ads,Video Ads, App Ads, You Tube, Instagram, Linkedin, link building prin publicarea de anunțuri plătite, marketing afiliat, campanii de retageting sau remarketing sunt tot atâtea instrumente pentru a obține un trafic cât mai mare și pentru a accede cât mai sus.

Chiar dacă, oficial, reclama plătită nu influențează direct poziția, traficul adus pe site și un CTR bun vor contribui din plin la o poziționare mai bună a website-ului.

Există numeroase platforme mai cunoscute sau mai puțin cunoscute, care vă pot ajuta în promovarea serviciilor și produselor. Eficiența lor este diferită în funcție de fiecare caz în parte, de domeniul de activitate sau de produsul ales. În funcție de bugetele alocate, de targetarea cât mai exactă a publicului țină căruia vă adresați, trebuie căutate mereu cele mai bune strategii pentru a obține rezultatele dorite.

Obținerea și menținerea pe primele poziții în căutările Google nu este o sarcină ușoară. Este nevoie de multă experiență și imaginație pentru a concepe mereu strategii noi și a atrage cât mai mulți vizitatori în site. Apelând la o agenție specializată în servicii SEO și de link building, așa cum este Agenția Edcora, aveți șanse reale să ajungeți în primele poziții în Google.

Pentru mai multe sfaturi și informații utile poți vizita Blogul SEO Edcora.

×
x close