Antena 3 CNN Economic Companii Anunțul UBER România, după întâlnirile cu miniștrii Guvernului Grindeanu

Anunțul UBER România, după întâlnirile cu miniștrii Guvernului Grindeanu

Anunțul UBER România, după întâlnirile cu miniștrii Guvernului Grindeanu
Sursa foto: Foto: pinterest.com
27 Apr 2017   •   21:08

Modificările aduse Legii taximetriei nu vor afecta în nicio măsură serviciul UBER şi nici şoferii parteneri, afirmă oficialii UBER România, care spun că au primit asigurări în acest sens de la reprezentanţii Executivului, scrie Agerpres.

Potrivit unui comunicat al UBER România, oficialii acestui serviciu s-au întâlnit joi cu ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, cu ministrul Consultării Publice şi Dialogului Social, Gabriel Petrea, cu ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Augustin Jianu, dar şi cu reprezentanţi ai Ministerului Afacerilor Interne (MAI) şi ai Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene (MDRAPFE). 

"În cadrul discuţiei referitoare la evenimentele din ultimele zile, am primit asigurări că modificările aduse legii taximetriei nu vor afecta în nicio 
măsură serviciul UBER şi nici şoferii parteneri. UBER nu este un serviciu de taxi, lucru agreat inclusiv de către reprezentanţii Guvernului. Salutăm deschiderea Guvernului României, care şi-a exprimat intenţia de a defini şi reglementa serviciile de ridesharing în linie cu recomandările Comisiei Europene, şi suntem încrezători că vor urma paşi concreţi în perioada imediat următoare", au declarat oficialii UBER România. 

Reprezentanţii Confederaţiei Operatorilor şi Transportatorilor Autorizaţi din România (COTAR) au organizat miercuri, 26 aprilie, o acţiune de protest în faţa Guvernului, la care au participat atât taximetrişti cât şi şoferi de microbuze. 

Aceştia au solicitat autorităţilor scoaterea în afara legii a platformelor tehnologice online care prestează servicii de taximetrie în mod neautorizat şi a tuturor platformelor online care fac servicii de transport de persoane nedeclarat, nefiscalizat în România şi neautorizat conform legislaţiei în vigoare. 

În plus, ei au cerut scoaterea în ilegalitate a tuturor firmelor care fac transport regulat, pe rute pentru care nu au participat la licitaţii şi nu au câştigat dreptul de a le opera. 

×
Parteneri
Orașul din Europa care cere ca ziua să aibă 26 de ore în loc de 24
x close