Antena 3 CNN Economic Companii Coca-Cola HBC România dublu-premiată de HR Club, asociaţia română a profesioniştilor de resurse umane

Coca-Cola HBC România dublu-premiată de HR Club, asociaţia română a profesioniştilor de resurse umane

Coca-Cola HBC România dublu-premiată de HR Club, asociaţia română a profesioniştilor de resurse umane
02 Feb 2010   •   17:04

Călin Drăgan, Director General Coca-Cola HBC România&Moldova, a primit în cadrul Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane organizată de HR Club, pe 28 ianuarie 2010, distincţia ?Managerul General al anului 2009? la categoria Managementul Schimbării. În cadrul aceleiaşi Gale, Coca-Cola HBC România a fost premiată pentru ?Cel mai bun proiect de Resurse Umane al Anului 2009? pentru programul de promovare al brandului de angajator.
Activitatea susţinută şi implicarea activă în programele de resurse umane, calitatea de lider care înţelege şi susţine procesele de dezvoltare a oamenilor reprezintă numai câteva dintre argumentele care au determinat juriul Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane să-i acorde domnului Călin Drăgan distincţia de ?Chief Executive of the Year?. În calitate de director general, Călin Drăgan a continuat în anul 2009 să joace un rol vizibil în zona de resurse umane a organizaţiei, să susţină alinierea dintre strategia de resurse umane şi cea a afacerii, să promoveze brandul de angajator şi programele de responsabilitate socială corporatistă dedicate angajaţilor.

?În Coca-Cola HBC România, ne place să spunem că schimbarea este singura constantă din viaţa noastră. Însă nu este un lucru uşor. Schimbarea reprezintă pentru orice organizaţie un moment-cheie în care sunt puse la încercare abilităţile echipei manageriale şi coeziunea internă a companiei. Anul 2009 ne-a demonstrat încă o dată că suntem o companie antreprenorială, competitivă, în care pasiunea pentru ceea ce facem şi leadership-ul susţin cu succes adaptarea la noutate şi la cerinţele actuale?, a declarat Călin Drăgan, Country General Manager, Coca-Cola HBC România&Moldova.

O serie de programe organizaţionale de schimbare au fost implementate în decursul anului 2009, iar rolul domnului Dragan a fost unul determinant. Pot fi menţionate: inagurarea în premieră în România, la fabrica Coca-Cola HBC din Ploieşti, a mega depozitului automatizat High-Bay şi a centralei de co-generare sau mutarea sediului central al companiei într-un spaţiu nou şi modern.

Strategia de consolidare a brandului de angajator în 2009 s-a bazat pe o abordare segmentată şi diferenţiată a publicului vizat, prin realizarea de programe dedicate de dezvoltare profesională împreună cu organizaţiile educaţionale non-guvernamentale partenere, precum Fundaţiile Codecs pentru Leadership, Junior Achievement, Leaders, organizaţii studenţeşti din campusurile din întreaga ţară, şi susţinute prin comunicare directă în mediul online, în completarea comunicării off-line, tradiţionale.

"Coca-Cola este pentru români una dintre cele mai îndrăgite mărci, iar misiunea noastră în 2009 a fost aceea de a cuceri inimile celor care şi-ar dori să lucreze pentru aceasta. Abordarea neconvenţională a celor pe care i-am dorit colegi au convins juriul de impactul, de maximul de eficienţă şi vizibilitate pe care acest program l-a avut, acesta multiplicând de peste 5 ori valoarea iniţială investită?, a declarat Simona Popovici, Country HR Manager, Coca-Cola HBC România&Moldova.
Proiectele au beneficiat de campanii de comunicare de sine stătătoare, fiind susţinute şi de apariţii media în revistele din campusurile universitare şi în publicaţiile economice. Comunicarea în mediul online a fost susţinută prin relansarea portalului de carieră www.cchbcjobs.ro, acesta devenind în scurt timp principalul site de referinţă pentru cei interesaţi de o carieră în Coca-Cola HBC România.
Antena3.ro

×
Subiecte în articol: Coca Cola
Parteneri
Calitatea aerului din România, afectată de praful saharian
x close