×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

"Nouă ni se fâlfâie" - reclama pe care nu o poţi uita prea uşor. Cum rezistă firma pe piaţă

de O.P.   •   30 Ian 2013   •   12:53
"Nouă ni se fâlfâie" - reclama pe care nu o poţi uita prea uşor. Cum rezistă firma pe piaţă 442
Firmele care fabrică steaguri pot fi numărate pe degete. Sunt, în cele mai multe cazuri, ateliere care au ca principală activitate producţia de materiale promoţionale, printre care, ocazional, se strecoară şi câte o comandă de drapel tricolor.

„Nouă ni se fâlfâie... www.fabrica de steaguri.eu” - o reclamă outdoor pe care nu prea ai cum să o ratezi dacă circuli cu maşina prin ţară. Dincolo de mesajul menit să atragă atenţia, stă o afacere destul de prosperă şi cu iz patriotic. Ca să pornească la drum, în 2005, proprietarul Adrian Dragomir a fost nevoit să-şi vândă Dacia.

A închiriat un mic spaţiu, a cumpărat strictul necesar, printre care şi o maşină de cusut. Nu avea întreaga sumă, motiv pentru care a apelat la cunoscuţi, ca să o poată plăti ulterior. Banii s-au dus cât ai bate din palme, înainte ca primul steag să fie croit. Fără să aibă un plan, Dragomir îşi propusese doar să confecţioneze stindarde, aşa cum învăţase el, timp de zece ani, la firma de profil pentru care lucrase. În prezent, cu o cifră de afaceri în creştere, de aproximativ două milioane de lei, businessul său a devenit un concurent serios pentru fostul angajator, producător de steaguri şi el.

Mai mult, prin atelierul său trec drapelele multor state, devenite între timp partenerii săi de afaceri.

CIteşte mai multe despre aceasta afacere, pe
www.incomemagazine.ro
sati