×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Produs în ROmânia: Caroli, de 20 de ani alături de consumatorii români

de A.P.   •   16 Iun 2014   •   07:46
Produs în ROmânia: Caroli, de 20 de ani alături de consumatorii români 427
Caroli Foods Group, lider pe piaţa de mezeluri din România, aniversează 20 de ani de activitate şi 20 de ani de când aduce consumatorilor brandul Caroli, unul dintre cele mai puternice branduri româneşti. Un brand care se încadrează fără echivoc în cadrul campaniei "Produs în ROmânia", lansată de curând de Income şi Antena3. O campanie care prezintă şi argumentează importanţa producţiei locale şi a consumului de produse fabricate în România, care folosesc materie primă românească, forţa de muncă locală, valoare adăugată autohtonă şi care, automat, sprijină decisiv creşterea nivelului de trai al românilor.

Înfiinţată în 1994, compania Caroli Foods Group şi-a început producţia într-o mică fabrică din Bucureşti şi a ajuns ca în prezent să însemne 1.200 de angajaţi în 9 centre, o unitate modernă de producţie în Piteşti şi o fabrică în conservare în Tulcea, 45.000 de tone capacitate de carne procesată anual şi 78 milioane de euro cifră de afaceri.

Suntem foarte multumiti de rezultatele pe care le-am obţinut în cei 20 de ani de activitate. I-aş numi 20 de ani de succes. Acest parcurs ne motivează să continuăm povestea Caroli Foods Group la fel de încrezători în valorile care ne-au adus până aici, să oferim consumatorilor români produse inovative, de cea mai înaltă calitate şi să pastrăm încrederea ca bază a relaţiei pe care o avem cu clienţii, partenerii şi angajaţii noştri”, a declarat Khaled El Solh, CEO Caroli Foods Group.

În prezent, grupul deţine un portofoliu de peste 200 de produse şi 4 branduri: Campofrio, Sissi, Maestro, Caroli. De asemenea investeşte permanent în tehnologii de ultimă generaţie, în materie primă şi ingrediente de cea mai bună calitate.

Pentru a marca cei 20 de ani de existenţă, Caroli sărbătoreşte alături de consumatori printr-o nouă campanie: "Caroli - De 20 de ani avem grijă de carne". Campania îşi propune să diferenţieze brandul prin grija cu care produce mezeluri de 20 de ani, marcând o istorie a calităţii: "fiecare produs Caroli care ajunge pe masa oamenilor este unul al experientei, făcut pe gustul celor care îl aleg".


sati