Antena 3 CNN Economic Companii Provident anunţă modificări în structura produselor sale de finanţare

Provident anunţă modificări în structura produselor sale de finanţare

Provident anunţă modificări în structura produselor sale de finanţare
11 Aug 2010   •   11:08

Clienţii pot alege acum să primească şi să restituie împrumutul prin transfer bancar, la costuri mai mici.

Compania de credite de consum Provident Financial România a anunţat astăzi modificări în structura împrumuturilor pe care le oferă. Clienţii pot alege să primească şi să restituie prin transfer bancar împrumuturile noi, la costuri mai mici. Astfel, serviciul de gestionare la domiciliu a creditului ? care presupune înmânarea banilor şi încasarea săptămânală a ratelor la domiciliul clientului, un serviciu oferit în România doar de Provident ? a devenit opţional.

?Ştim din sondajele pe care le realizăm în rândul clienţilor noştri că serviciul la domiciliu este extrem de apreciat, însă am considerat că este corect să le oferim acestora şi posibilitatea să plătească ratele prin ordin de plată, la un cost mai mic. Vom oferi în continuare împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt. Singurul lucru care se schimbă este că, acum, clienţii pot alege dacă doresc să primească şi să plătească împrumuturile prin transfer bancar sau prin intermediul reprezentanţilor noştri, în confortul propriei locuinţe,? a declarat Russell Johnsen, directorul general al Provident Financial România.

Clienţii care nu aleg serviciul la domiciliu primesc banii prin transfer bancar în maximum 10 zile de la semnarea contractului. Pentru aceasta, ei trebuie să facă dovada unui cont valid în lei, deschis pe numele lor la orice bancă din România. În acest caz, clienţii vor achita singuri ratele prin ordin de plată, din contul lor în contul Provident.

Clienţii care aleg şi serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu a creditului, oferit contra cost, pot primi banii în 48 de ore chiar la ei acasă, de unde un reprezentant îi va vizita apoi pentru încasarea ratelor.

?Indiferent de opţiunea clienţilor, costurile noastre sunt clare de la bun început şi rămân fixe pe toată perioada împrumutului, ca şi până acum. Vom fi în continuare înţelegători faţă de situaţiile în care clienţii întâmpină dificultăţi reale în achitarea ratelor şi vom reeşalona împrumuturile fără niciun cost suplimentar. Clienţii au astfel siguranţa că situaţia nu le va scăpa de sub control dacă nu pot plăti o rată la timp, un aspect cu atât mai important în condiţiile economice actuale,? a adăugat Russell Johnsen.

Provident a anunţat recent că a emis în prima jumătate a acestui an împrumuturi cu o valoare totală de peste 42 de milioane de euro, în creştere de la 30 milioane de euro în primul semestru din 2009. Veniturile companiei s-au apropiat de 30 milioane de euro în primele şase luni din 2010, de la 17,5 milioane de euro în primul semestru din 2009. Compania are acum peste 187.000 de clienţi în peste 40 de oraşe din întreaga ţară.

×
Parteneri
Alertă meteo, emisă de ANM. Cod galben de ploi, vijelii şi grindină în România
x close