x close

Schimbarea importantă făcută de Ikea. Cum vrea să-şi scape clienţii de ''durerea de cap'' din timpul asamblării produselor

de D.G.    |    15 Mar 2017   •   07:55
Schimbarea importantă făcută de Ikea. Cum vrea să-şi scape clienţii de ''durerea de cap'' din timpul asamblării produselor 817 foto: captura Youtube

Eforturile clientilor de a-si asambla produsele cumparate de la IKEA s-ar putea reduce semnificativ. Retailerul suedez planuieste sa se axeze pe o tehnologie ce ii va reduce costurile si ii va scapa si pe clienti de durerile de cap provocate de asamblarea produselor, scrie wall-street.ro.

Tehnologia prin care acestia spera sa usureze munca de asamblare a clientilor se bazeaza pe folosirea diblurilor de tip pana. O prima piesa de mobilier ce foloseste acest concept a fost lansata in 2014, iar feedback-ul pozitiv din partea clientilor l-a motivat pe retailer sa mearga mai departe cu acest concept.

Puteti vedea in video-ul de mai jos masa Lisabo, ultimul produs lansat de cei de la IKEA, ce foloseste acest concept bazat pe folosirea diblurilor.

Citeşte mai multe despre:

ikea
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati