Antena 3 CNN Economic Companii Suferi şi tu de „anxietatea primei spălări”? Iată remediile P&G! (P)

Suferi şi tu de „anxietatea primei spălări”? Iată remediile P&G! (P)

Suferi şi tu de „anxietatea primei spălări”? Iată remediile P&G! (P)
27 Dec 2016   •   00:01

Un obiect vestimentar poate păstra în ţesătura sa nenumărate amintiri. Nimic neobişnuit până acum, nu? Însă dorinţa de a îl menţine ca nou pentru cât mai mult timp poate da naştere unui fenomen îngrijorător, ce afectează consumatorii de toate vârstele: „anxietatea primei spălări“ sau, pe scurt, teama că hainele dragi vor fi distruse după o spălare cu un detergent obişnuit.

Aceasta este doar una dintre concluziile la care au ajuns specialiştii P&G, în urma a 20.000 de studii în rândul consumatorilor pe care compania le realizează an de an, la nivel global.

În plus, cercetările au evidenţiat un trend devenit extrem de popular într-un timp foarte scurt: athleisure, un model cultural şi un stil de viaţă diferit, ce reflectă schimbările de atitudine şi, în unele cazuri, preocuparea accentuată pentru o viaţă sănătoasă. Trendul a impus noi standarde pentru moda prêt- à -porter, prin haine care celebrează ce este mai bun din cele două lumi: potrivite pe corp, dar nu strâmte; elastice şi confortabile; versatile şi care pot fi spălate la maşină; elegante şi naturale şi, potrivit experţilor, acesta este segmentul din domeniul modei care va înregistra cea mai mare creştere până în 2020.

În acest context, domeniul îngrijirii hainelor devine o adevărată provocare. Oamenii se confruntă în prezent cu peste 900 de combinaţii de spălare posibile, ţinând cont de diversitatea fibrelor, alcătuirea ţesăturii, greutatea încărcăturii din maşina de spălat, gradul de murdărire şi calitatea apei. Mai mult, consumatorii îşi doresc produse care sunt mai uşor de folosit şi de depozitat şi reuşesc să spele impecabil la temperaturi scăzute, pentru un consum energetic redus. Există oare soluţii pentru o cerinţă atât de complexă?

Brandurile P&G oferă răspunsul, întrucât cele mai recente inovaţii respectă toate nevoile şi preferinţele consumatorilor“ spune Michalis Hamalellis, Director de Marketing în cadrul Diviziei de Îngrijire a Ţesăturilor P&G. „Cercetarea în rândul consumatorilor este cea care contribuie la inovația din spatele fiecărei game de produse P&G. Echipele din centrele noastre de cercetare numără nu mai puțin de 7.500 de oameni de știință și ingineri a căror misiune este aceea de a înțelege cerințele pieței și a veni în întâmpinarea acestora. Și reușesc să o îndeplinească zi de zi, cu același succes”.

Unul dintre rezultatele acestui efort susţinut în domeniul cercetării este faptul că detergenţii lichizi au astăzi o formulă de 16 ori mai concentrată decât în trecut şi, după 10 ani de studii, Ariel Pods a putut fi lansat pe piaţă: un produs mai uşor de depozitat acasă, atunci când spaţiul disponibil pe rafturi este o reală problemă.

În timp ce capsulele asigură o utilizare simplă şi precisă, ceea ce a făcut ca timpul irosit cu dozarea optimă a detergentului să scadă în mod semnificativ, cele mai noi formule Ariel oferă îngrijirea perfectă pentru piesele vestimentare atât de îndrăgite de toată lumea: athleisure. Formulele inovatoare ale detergentului fac posibilă spălarea eficientă la temperaturi scăzute şi contribuie la protejarea culorilor şi a fibrelor, în special a celor precum elastanul, material des folosit în fabricarea articolelor sport-casual, însă predispus la deteriorare. Ariel aduce în plus şi un strop de magie: împiedică apariţia , ceea ce experţii P&G descriu drept depozitarea impurităţilor pe fibre, ce poate cauza deteriorarea şi învechirea prematură a hainelor. Toate aceste rezultate pot fi obţinute acum la temperaturi mult mai mici, rezultând un consum energetic scăzut şi, implicit, un impact redus al spălatului rufelor asupra mediului înconjurător.

Însă în lupta cu îmbătrânirea hainelor, definită prin pierderea formei, decolorare şi scămoşare există încă un aliat. Balsamul de rufe Lenor pare să îşi fi câştigat un loc în inimile consumatorilor români, întrucât contribuie la păstrarea texturii şi structurii hainelor sport-casual, în timp ce îi răsfaţă pe cei care le poartă cu un parfum revigorant. În fiecare picătură de Lenor, milioane de agenţi de catifelare reduc fricţiunea dintre fibre în timpul spălării sau purtării. Diferenţa este vizibilă după doar 5 – 10 utilizări: fără scame şi fire destrămate, elasticitate protejată şi haine sport-casual care arată ca noi pentru mai mult timp.

Şi, desigur, este vorba despre parfumul inconfundabil al Lenor. Inspirat de legătura dintre emoţiile oamenilor şi anumite arome, Lenor oferă experienţa unei prospeţimi irezistibile şi un parfum care rezistă întreaga zi. Iar brand-ul nu încetează să îşi surprindă consumatorii în această privinţă! Cea mai recentă descoperire Lenor, revoluţionarul Lenor Unstoppables, reconfirmă promisiunea unor haine plăcut parfumate, care îşi păstrează aspectul şi textura iniţială pentru mai mult timp.

Inovația se află în micile detalii care ne fac viața mai ușoară și mai placută, şi pe care le folosim deseori fără să ştim câte încercări se ascund în spate. Așa cum sunt produsele de îngrijire a țesăturilor de la P&G.

×
Parteneri
Cel mai căutat fugar american a fost prins la Vatican
x close