Tot ce e de „stat” stă: Primul proiect privat pentru promovarea turismului românesc

13 Feb 2011   •   23:55
Tot ce e de „stat” stă: Primul proiect privat pentru promovarea turismului românesc Foto: www.skytrip.ro
PUBLICITATE // Din 1990 şi până acum turismul românesc, aflat în grija statului, a stagnat la fel ca multe alte domenii de activitate. Îşi mai aminteşte cineva astăzi de grandoarea cu care, aproape la fiecare ciclu electoral, s-au lansat proiecte măreţe pentru a scoate din anonimat turismul? Toate, dar absolute toate, au sfârşit în anonimat…

Turismul românesc de stat a purtat de-a lungul timpului multe nume: “Dracula Park”, “Fabulospirit”, “Land of Choice”. S-au plantat palmieri la televizor, s-au dat o mulţime de bani pe frunzuliţe făcute în photoshop, toate acestea pentru ca “Eterna şi fascinanta Românie” să se regăsească doar în bugete, plătite din bani publici, nu şi în investiţiile din teren.

Tot ce e de “stat” stă: Turismul românesc în ultimii 20 de ani


După 20 de ani e timpul ca turismul să nu mai stea degeaba la stat. Din 1 martie SkyTrip vă propune primul proiect privat pentru promovarea turismului autohton. Vizitează site-ul www.skytrip.ro şi ia atitudine. Numai împreună putem salva turismul şi îi putem oferi o identitate.

Detalii pe www.skytrip.ro.

x close