Antena 3 CNN Economic Hidroelectrica a anunţat perioada în care clienții pot transmite indexul în luna septembrie 2023

Hidroelectrica a anunţat perioada în care clienții pot transmite indexul în luna septembrie 2023

Citirea indexului Hidroelectrica pentru luna septembrie şi transmiterea lui se face în această perioadă, anunţă reprezentanţii companiei de energie a statului.

Hidroelectrica a anunţat perioada în care clienții pot transmite indexul în luna septembrie 2023
Sursa foto: Profimedia Images/Hidroelectrica Facebook
de Milena Niță    |    23 Sep 2023   •   00:00

Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800.800.359.

Perioada de citire a indexului la Hidroelectrica se face în intervalul 24-28 septembrie 2023, adică începând de duminică, pe parcursul a cinci zile.

"Perioada de transmitere a indexului pentru clienţii companiei Hidroelectrica se face în perioada 24-28 septembrie.

Indexul autocitit poate fi comunicat în intervalul amintit al lunii curente, la numărul de telefon 0800 800 359 (apel gratuit)", a spus consilierul președintelui directoratului Hidroelectrica, Bogdan Buciu, vineri, pentru Antena3.ro.

Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.

Citeşte şiFacturile Hidroelectrica, calculate diferit după consum. Tabelul care îţi arată câţi bani plăteşti după plafonarea preţurilor

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

Compania Hidroelectrica are în prezent aproape 600.000 de clienţi.

Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.

Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

În ceea ce privește plata în rate a facturilor, Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată este prea mare, clienţii pot să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere. 

Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata va fi făcută în maximum şase rate lunare. 

Iată modele de cereri: FORMULAR CLIENT CASNIC sau FORMULAR CLIENT BUSINESS

Vezi şiModel de declaraţie pentru compensarea facturilor la curent. Cine sunt românii care primesc bani pe cardul de energie

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

×
Subiecte în articol: hidroelectrica index hidroelectrica index
Parteneri
Fraudă cu vouchere de vacanţă. Cinci poliţişti implicaţi
x close