Antena 3 CNN Economic Jurnalul de economie, cu Daniel Apostol. Care este profilul consumatorului care apelează la CSALB

Jurnalul de economie, cu Daniel Apostol. Care este profilul consumatorului care apelează la CSALB

Jurnalul de economie, cu Daniel Apostol. Care este profilul consumatorului care apelează la CSALB
Sursa foto: Foto: Captură Antena 3
13 Mai 2019   •   10:16

De câteva editii vă prezentăn oportunitatea pe care o are consumatorul român de servicii bancare de a rezolva amiabil eventualele conflicte apărute în relaţia sa cu banca de la care a împrumutat bani.

Am văzut care sunt mijloacele de soluţionare, avantajele şi beneficiile apelării la Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din domeniul bancar.

Astăzi aflăm care este profilul consumatorului tipic: bărbat, cu vârsta între 31-40 de ani, din Bucureşti, care depune online, la CSALB, o cerere pentru un credit de nevoi personale in lei şi solicită băncii sale găsirea unei soluţii la problemele ridicate sau diminuarea comisioanelor.

×
Parteneri
Afacerea de succes cu care un italian a dat lovitura în Buzău
x close